Nordic IVF Center Malmö
Ska bli spännande att höra från dig efter äggplocket hur många blåsor som innehöll ägg. 33 är ju galet mycket :) kör du hög dos gonalf?
Ska bli spännande att höra från dig efter äggplocket hur många blåsor som innehöll ägg. 33 är ju galet mycket :) kör du hög dos gonalf?
Idag har jag träffat Sorana. Hon är så bra. Ja eller båda är så bra. Hon tog mina smärtproblem på allvar. Allt såg bra ut vad hon kunde se. Men tyckte att det här inte fick ignoreras. Så hon skickade en ny remiss till KK i hopp om att få en akuttid. Man blir så glad när någon bryr sig och förstår!!! :D
Igår skrev jag ett blogginlägg om hur ensam man känner sig som ofrivilligt barnlös. Hur känner ni där?
foreningenbarnlangtan.blogspot.se/2015/04/ensamheten.html
MålaMittHjärta: Oj vad många! Skönt att höra att du mådde bra trots så många stick! Vet ni något om befruktningsgraden än?
Jag hade ÄL i veckan, så det ser ut att bli FET med ett 6-dagars i naturlig cykel här nästa vecka.
Om vi båda lyckas får vi BF ungefär samtidigt då! Fast sådan tur att jag blir gravid nu tror jag inte att jag har..