• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Edison
    Finmamma skrev 2014-03-24 18:56:56 följande:
    Hur upplevde ni spolningen?? Gjorde det ont? Kan man upptäcka något annat förutom stop i äggledarna?
    Jag tyckte spolningen var helt ok. Visst gjorde det ont, men jag hade förväntat mig mycket värre smärta efter allt jag läst på nätet. Men det är säkert väldigt individuellt hur ont man tycker att det gör.
  • 2014bebis

Tack för alla upprepande ord! Skönt att höra att det fortfarande finns hopp.

Edition,skönt att ni är på gång!

Moolie hoppas du hittar styrka att ta dig igenom sorgen.

ITM, håller tummarna för ett plus för dig snart!

Kram på er!

• 2014bebis

Då var nog min resa slut för 5:e gången. Stört blöder och har testat negativt igen.

Önskar er allihop stort lycka till!! Hoppas ni får de efterlängtade plussen!
    Kram

• 2014bebis

Tack Edison och ITM!

Ska ringa Nordic på måndag har ju td lördag så dom vill säkert man ska vänta. Funderar på att be om hysteriskopi. Är det någon som har någon erfarenhet?

Jag menar 5 fulla ivf behandlingar och inte ett plus! Vad är det som är fel?

Hur känner du dig ITM?

• ITM

2014bebis jag går i dvala känns de som... Hade liten rosa flytningar igår o en liten idag men inte mer. Hoppas att det är ett gott tecken. De drar o "porlar" nere i magen. Mentalt mår jag skit. Men de gör väl alla som ruvar.
    Kram igen o skriv gärna sen vad de sa på Nordic. (Om du vill)

• Moolie
    2014bebis skrev 2014-03-25 09:41:48 följande:
    Då var nog min resa slut för 5:e gången. Stört blöder och har testat negativt igen.

Kram

Åh!! :(( Kram på dig/er!!! Så tråkigt!!!
  • Finmamma
    2014bebis skrev 2014-03-25 09:41:48 följande:

Kram

:(((((( blir såå ledsen för er skull
  • Finmamma

Hjorde spolningen idag. Ngn som blödde lite efteråt?

Fri passage i ena äggledaren, ev stop i andra och en cysta på ena äggstocken var beskedet....

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö