Nordic IVF Center Malmö
God Jul, i lite efterskott till er alla! Snart är det nytt år med nya tag. Hoppas vi alla får våra efterlängtade barn då. <3
Kramar!
God Jul, i lite efterskott till er alla! Snart är det nytt år med nya tag. Hoppas vi alla får våra efterlängtade barn då. <3
Kramar!
Jag tog en liten paus.
Var på Nordic igår och gjorde ett VUL. Sorana tyckte min slemhinna var något tjock. Kanske för att jag slutade med mina östrogenplåster för sent. Läste fel. Så jag lämnade blodprov som jag får svar på i em. Hoppas på att få börja idag. Nervöst!!! :)
Hon hörde aldrig av sig. :(
Libra: Fy vad dåligt !!!
Idag ringde de och sa att jag var nedreglerad. Så jag börjar med Menopur ikväll. Whiiiii! Känner mig så nervös och förväntansfull. :)
Libra: Vad härligt med goda nyheter, håller tummarna för er :)
Oh vad härligt Libra!
Japp, nordic har nog börjat bli FÖR populära och för många kunder. De svarade min väninna att de kunde ta emot henne i mars (då hon ringde i December). Sen har vi telefontiderna, de svarade alltid förut men nu är det telefonslinga och tiderna slutar vid 15 vardagar och fredagar 14.
Vi gör ÅF I februari eller mars, beroende på vad mina senaste Immuntester visar. Jag lämnade 12 (!!) rör blod och min man lämnade 5 rör blod I måndags.
Hejja oss alla 2016!
Ingen annan som är igång här? Jag ska på första VUL på onsdag. Nervöst! Men det känns som att äggen växer. :D
Jag fick ÄL i går, första gången efter missfallet i vintras. Äntligen är kroppen igång igen! Hejja kroppen vad den är fenomenal. Tycket även att denna månad varit mer som när jag var tonårng. Mer normal mens och ÄL redan CD 17-18 (senare tid har det varit CD21-23).
Jag ska starta immun-medicinering igen efter läkarbesök 3/2 och sen kör vi nog FET på ÄL i februari så kanske vi kan följas åt här.
Var på VUL igår. Det såg bra ut. 15 äggblåsor. Rekord!!! Jag är glad. Nytt VUL imorgon och ev ÄP på måndag. :)