• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • dopsid1

Aiko: Åh, vad spännande med första barnet! <3

Väntar på mens som iofs är någon dag sen men idag dödades det lilla hopp jag hade, tror att den precis satte igång. Tappat räkningen vilket försök detta var, har hållt på i snart ett års tid. :( 

• joss82

Hur har det gått, dopsid1? Kom mensen som du trodde?

Jag är förvirrad. Fick klara ÄL-flytningar igår eftermiddag, flera cm broar. Idag är de borta och testerna visar fortfarande bara svagt streck. Brukar ha flytningarna i flera dagar, vad är detta? Kan det ha med Apiforce att göra? Du hade väl något liknande, mysmia79?

• Aiko

Dopsid: Var det mensen som kom? Hoppas på plus för dig och alla andra i den här tråden! Kram! Hjärta

• Kastrull

Får jag vara med här? Är 37 och hoppas på en fyra. Hade ÄL i måndags, första försöket.

• dopsid1

Tack tjejer, japp det var mens och just nu vill jag bara tjuta. Men är på jobbet och försöker spela normal. Skönt att man kan skriva av sig här iaf.

• Aiko

Kastrull: välkommen och lycka till med försöken! :) Håller tummarna för dig också!

Så tråkigt, dopsid1! Förstår att det är jobbigt när man har försökt i ett år. Har du redan barn eller hoppas du nu på första? Hoppas på plus nästa gång!

• joss82
    dopsid1 skrev 2014-08-28 14:46:04 följande:

Tack tjejer, japp det var mens och just nu vill jag bara tjuta. Men är på jobbet och försöker spela normal. Skönt att man kan skriva av sig här iaf.

så tråkigt, dopsid1! ibland känns det verkligen helt sjukt att gå runt bland folk när allt detta är på gång och knappt någon vet något om det!
  • daisy80

Jag hoppar in här också. Är 34 år och försöker bli gravid för första gången. Fick fullt utslag på CB äl-sticka i tisdags (dag 11 i cykeln) vilket förvånade mig eftersom det var mycket tidigare än jag väntade mig, jag trodde jag skulle ha äl på lördag.. Förra månaden fick jag inget utslag alls, tror att kroppen hoppade över ägglossningen då. Lycka till alla som vill plussa!

• joss82
    daisy80 skrev 2014-08-28 20:53:30 följande:

Jag hoppar in här också. Är 34 år och försöker bli gravid för första gången. Fick fullt utslag på CB äl-sticka i tisdags (dag 11 i cykeln) vilket förvånade mig eftersom det var mycket tidigare än jag väntade mig, jag trodde jag skulle ha äl på lördag.. Förra månaden fick jag inget utslag alls, tror att kroppen hoppade över ägglossningen då. Lycka till alla som vill plussa!

välkommen och lycka till!
  • Lulita

Har kom tanten precis pa utraknad dag enligt app, forsta manaden pa langre som jag inte var skengravid vilket kanns bra. Jag fick ingen glad gubbe alls pa AL testet denna manaden sa det slutade med att jag och min man bara hade sex en gang under den tiden sa forhoppningarna fanns inte dar..
    Far val hoppas pa denna manad istallet da mannen ar bortrest under okt..
    Hur har det gatt for er andra??

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?