Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
www.dn.se/nyheter/vetenskap/kvinnor-mest-fert.../
Även jag är lite smått besatt. Har varit gravid tre gånger men ändå är jag väldigt skeptisk till att jag ska kunna bli gravid igen. Känner mig gammal - 37 år nu och sist jag blev gravid var jag 31 år. Men det är nu många som får barn när de är äldre än så, så jag hoppas verkligen att det kommer fungera även för mig... Trodde att jag skulle vara cool denna gången och inte tänkt på det så mycket. Men så fungerar inte jag
Glad gubbe på CB's ÄL-test i morse! Jätteglad över att jag faktiskt verkar ha ägglossning. Inte för att jag hade anledning att tro att jag inte skulle ha det, men är man nojjig så är man Jag pratar inte så jättemycket med mannen och han är ju hur cool som helst, ingen som helst oro att vi inte skulle få ett barn till. Skönt att man kan snacka av sig här på FL istället
Tror min ÄL var i måndags. Glad gubbe sön morgon m CB's ÄL-test. Mån, tis o idag spotting - förmodligen ÄL-blödning. Men känns inte bra att det kommer blod Det ska tydligen inte vara svårare att bli gravid för att man har ÄL- blödning, men jag känner mig ändå skeptisk... Aldrig haft ÄL-blödning när jag blivit gravid, även om jag nog haft det mellan mina graviditeter. Jaha, bara att vänta och se.