• Mysmia79

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Fick minus på digitalt på bim-2 är i dag på bim+3 och känner ingenting. Brukar ha både molvärk och ömma bröst en hel vecka innan mens. Men nada

• Mysmia79
    Mysmia79 skrev 2014-05-18 14:17:32 följande:

Fick minus på digitalt på bim-2 är i dag på bim+3 och känner ingenting. Brukar ha både molvärk och ömma bröst en hel vecka innan mens. Men nada

Nån som haft så här och ändå varit gravid??
  • Mysmia79
    Aftonstjärna skrev 2014-05-19 08:12:06 följande:
    Jo, jag testade negativt efter bim, men det berodde nog på att jag blivit gravid senare än jag trodde! Mitt bf enligt mensen skulle varit 15/10, men på ul blev jag flyttad till 23/10. Jag hade alltså inte koll på äl.
    bf 23 oktober
    Ja jag ska testa i morgon eller på onsdag tänkte jag
  • Mysmia79
    MagicQueen skrev 2014-05-19 13:55:28 följande:

Tog ett digitalt nu med gravid 1-2, så underbar känsla <3 bara testat med Apotekets innan.

Grattis
  • Mysmia79
    kmor skrev 2014-06-21 11:46:23 följande:

Jag tror bestämt ett grattis är på sin plats! :)

MÄÄÄÄHÄÄÄÄ tror du det?!?!?!?
  • Mysmia79
    joss82 skrev 2014-06-21 12:28:53 följande:
    När är BIM?
    Jag vet faktiskt inte. Har haft konstig cykel sen jag tog ut spiralen. Haft..24,25,30 och nu är jag också på dag 30 men ingen tant i sikte
  • Mysmia79

Fick min mens i dag, meeeen den är vädigt sparsam. Va lite på morgonen men hela eftermiddagen har det bara kommit lite på pappret typ och har knappt ingen mensvärk heller. Brukar ha mycket mensvärk som strålar ner i benen och bak i rycken, men inte alls så nu. Ja den kanske kommer igång i mirgon eller nåt

• Mysmia79

Inne på 5:e försöket, 1:a gången jag använder bidrottninggele. Fick stegring på äl test men aldrig helt positivt. Men den dagen det va starkast hade jag jätte äl sekret på morgonen och ihållande värk på höger äggstock hela kvällen. Har haft pms symtom sen dess....kul! Ont i bröstvårtorna, mensvärk i 1,5 veckor nu. Vad jag har läst på nätet ska man ju få mindre pms av bidrottning gelé inte ökad, som jag fått. Ja i dag är jag väl ca på bim-6

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?