Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Fick minus på digitalt på bim-2 är i dag på bim+3 och känner ingenting. Brukar ha både molvärk och ömma bröst en hel vecka innan mens. Men nada
Fick minus på digitalt på bim-2 är i dag på bim+3 och känner ingenting. Brukar ha både molvärk och ömma bröst en hel vecka innan mens. Men nada
Tog ett digitalt nu med gravid 1-2, så underbar känsla <3 bara testat med Apotekets innan.
Nån som ser??
Samma bild fast väldigt mörkad
Jag tror bestämt ett grattis är på sin plats! :)
Fick min mens i dag, meeeen den är vädigt sparsam. Va lite på morgonen men hela eftermiddagen har det bara kommit lite på pappret typ och har knappt ingen mensvärk heller. Brukar ha mycket mensvärk som strålar ner i benen och bak i rycken, men inte alls så nu. Ja den kanske kommer igång i mirgon eller nåt
Inne på 5:e försöket, 1:a gången jag använder bidrottninggele. Fick stegring på äl test men aldrig helt positivt. Men den dagen det va starkast hade jag jätte äl sekret på morgonen och ihållande värk på höger äggstock hela kvällen. Har haft pms symtom sen dess....kul! Ont i bröstvårtorna, mensvärk i 1,5 veckor nu. Vad jag har läst på nätet ska man ju få mindre pms av bidrottning gelé inte ökad, som jag fått. Ja i dag är jag väl ca på bim-6