• Mysmia79

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Äl test funkar inte riktigt för mig då jag får stegring men aldrig positivit. Har provat i omgångar och bara fått lika stark en gång. Så man vet ju inte riktigt vad man ska gå efter

• Mysmia79
    majja77 skrev 2014-07-26 11:24:01 följande:

Drömmer  Bim+2 ingen tant ännu!! Jag tänker inte testa före det är bim+7 om det vill sig väl Drömmer

Hoppas hoppas :)
  • Mysmia79
    h0pe79 skrev 2014-07-27 11:19:06 följande:

Ni som använder ÄL-test, kan man få svagt streck fast man inte har ägglossning? Och om det är så, någon som vet vad det kan bero på?

/förvirrad :)

Jag har svagt streck ca 1,5 v innan som blir ytte pytte starkare för varje dag
  • Mysmia79
    h0pe79 skrev 2014-07-27 19:40:42 följande:
    Jag kanske ska ha ägglossning då, fast jag borde ha fått mens.. Gah! Fattar ingenting :/
    Svagt får jag under hela cyklen. Men om du är osäker så ta ett gravtest
  • Mysmia79
    majja77 skrev 2014-07-28 08:30:52 följande:

Drömmer bim+4 idag, inte testat. Tror ni att min mens hoppat över pga träningen? hur länge kan den vara borta isf? Jag VÅGAR inte testa heller Obestämd är så jobbigt med feta minus.

Jag fick oregelbunden för första gången i mitt liv efter jag tog ut spiralen denna gången. Har haft 25,24,31,35 och nu 27 (med bidrottninggele) så för mig va det stora hopp
  • Mysmia79
    h0pe79 skrev 2014-07-28 17:26:35 följande:
    Imorse visa ÄL-testet blankt.. Gravtest visar - och jag ligger på BIM +28 idag. Har fått tid hos bm på onsdag. Ska bli skönt att få veta vad som stör :/
    Ja det e skit jobbigt när man verken får plus eller mens. Gör ett sista försök denna mån, annars gör jag en op som gör att jag helst inte ska bli gravid på ett år. Och då känner jag att det är för sent. Så its now or never! Tar bidrottninggele nu med men har bara 5 st kvar och vill inte köpa en hel burk till så jag tar de jag har kvar bara
  • Mysmia79
    h0pe79 skrev 2014-07-28 18:48:31 följande:
    Åh va jobbigt :( Hoppas verkligen att det går vägen. Vad hjälper bidrottninggelen för?
    Det ska hjälpa för rätt mycket. Det jag märkte förra mån va att jag kände an min äl betydligt mer än vanligt. Kände mig typ gravid, ont i tuttarna, mensvärk som tusan, lite illamående och det höll i sig i 1,5 v. Men googla på bidrottninggele.
  • Mysmia79
    Annica80 skrev 2014-08-02 11:07:44 följande:

Fick i onsdagskväll lite blod på pappret vid kvällens sista toabesök. Inget blod under natten. Torsdags blödde jag så att jag var tvungen att ha binda på mig, ignen mensvärk som jag vanligtvis alltid har. Igår (fredag) blödde jag mkt sparsamt och idag får jag lite blod på pappret när jag går på toaletten. Märklig mens måste jag säga. Kom lite tidigare än jag trodde och 2 dagar lång. Har aldrig varit med om något liknande, iaf bara att vara glad om det är den enda mens jag får denna månad.  Eller bara en märklig mens.... Nåväl, verkar inte som att det tagit sig denna gång heller... Skit. Bara att invänta äl igen då. Så tröttsamt....

Så har jag fått nån gång eller min är sparsam första dagen sen mer på förmiddagen efter sen bara Tvärslutar det för att sen komma dagen efter igen. Helt skumt.

Jag har äl mitten på nästa vecka, ger det en sista chans nu
  • Mysmia79
    Annica80 skrev 2014-08-02 15:16:54 följande:
    Får väl se om det kommer nått mer. Har lite ont i magen, känns lite som mensvärk idag så blir itne förvånad som den kommer igång om om någon dag. Eller om kroppen tycker att det räcker att bara ha blödning i knappt två dagar.

Hoppas att det tar sig för dig denna gången. Håller alla tummar jag har! För oss var det fjärde försöket och det känns redan helt omöjligt... Tröttsamt är vad det är...
    Blir vår 6:e försök
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?