Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Äl test funkar inte riktigt för mig då jag får stegring men aldrig positivit. Har provat i omgångar och bara fått lika stark en gång. Så man vet ju inte riktigt vad man ska gå efter
Äl test funkar inte riktigt för mig då jag får stegring men aldrig positivit. Har provat i omgångar och bara fått lika stark en gång. Så man vet ju inte riktigt vad man ska gå efter
Bim+2 ingen tant ännu!! Jag tänker inte testa före det är bim+7 om det vill sig väl
Ni som använder ÄL-test, kan man få svagt streck fast man inte har ägglossning? Och om det är så, någon som vet vad det kan bero på?
/förvirrad :)
bim+4 idag, inte testat. Tror ni att min mens hoppat över pga träningen? hur länge kan den vara borta isf? Jag VÅGAR inte testa heller
är så jobbigt med feta minus.
Ni som är 35+ hur lång tid tog det för er att bli gravid??
Fick i onsdagskväll lite blod på pappret vid kvällens sista toabesök. Inget blod under natten. Torsdags blödde jag så att jag var tvungen att ha binda på mig, ignen mensvärk som jag vanligtvis alltid har. Igår (fredag) blödde jag mkt sparsamt och idag får jag lite blod på pappret när jag går på toaletten. Märklig mens måste jag säga. Kom lite tidigare än jag trodde och 2 dagar lång. Har aldrig varit med om något liknande, iaf bara att vara glad om det är den enda mens jag får denna månad. Eller bara en märklig mens.... Nåväl, verkar inte som att det tagit sig denna gång heller... Skit. Bara att invänta äl igen då. Så tröttsamt....