• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Tedax
    L1977 & Pealuttan: Stort grattis till plus! Solig

Vildhallon: Härligt att VUL gick bra! Glad

Många med BIM i dagarna, håller tummarna hårt för ännu fler plus i tråden.

Här har mensen tagit slut. En månad till och sedan kör vi igång med syskonförsök, längtar redan... Drömmer
  • mimmih
    Pealuttan skrev 2014-01-28 16:19:49 följande:
    Jag plussade idag!
    {#emotions_dlg.flower}Grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • Lantlollan
    Mon bébé 81 skrev 2014-01-28 22:22:09 följande:
    Många med BIM här i dagarna. Spännande!

Hur går det för er, har ni börjat testa ännu?

Jag testade idag, äl+13, negativt. :(
  • Bebislängt
    Lantlollan skrev 2014-01-29 01:03:47 följande:
    Jag testade idag, äl+13, negativt. :(

Hur många dagar innan BIM är det? Inte för att ge falska förhoppningar men jag testade ju negativt fram till BIM +1.
  • Aftonstjärna

Jag har ännu nästan två veckor till bim och har nu blivit just så besatt som jag tänkte att jag inte skulle bli Obestämd Letar tecken fast det är för tidigt och hoppashoppashoppas på ett plus. Kan knappt tänka på annat. Har dessutom tillbringar kvällarna med att kolla på en massa avsnitt ur serien One born every minute. Finns på youtube. Vad kollar du på? frågade mannen. Öh, föda barn-porr, sa jag. Hur skulle det vara om vi skulle kolla på lite göra barn-porr istället? föreslår han {#emotions_dlg.djavulsk}

• Lantlollan
    Bebislängt skrev 2014-01-29 07:50:57 följande:
    Hur många dagar innan BIM är det? Inte för att ge falska förhoppningar men jag testade ju negativt fram till BIM +1.

Det är lite osäkert - brukar variera någon dag hit eller dit. Men med en 28-dagarscykel är BIM på söndag. Testade negativt med morgonurinen idag, äl+14. Känns som att det är kört, men jag hoppashoppashoppas att jag funkar som du... Tack för pepp!
    Aftonstjärna skrev 2014-01-29 08:15:10 följande:
    Jag har ännu nästan två veckor till bim och har nu blivit just så besatt som jag tänkte att jag inte skulle bli  Letar tecken fast det är för tidigt och hoppashoppashoppas på ett plus. Kan knappt tänka på annat. Har dessutom tillbringar kvällarna med att kolla på en massa avsnitt ur serien One born every minute. Finns på youtube. Vad kollar du på? frågade mannen. Öh, föda barn-porr, sa jag. Hur skulle det vara om vi skulle kolla på lite göra barn-porr istället? föreslår han 

Haha!
  • Lantlollan

....så visst är det tidigt i förhållande till BIM, men eftersom jag har tidig ägglossning så känns det mer relevant att se till äl. Men jag hoppas innerligt att jag har fel! Fertilityfriend rekommenderar mig att testa först på måndag (men det är för att det är första månaden som jag registrerar där och det alltså inte finns någon äldre data att bygga rekommendationen på).

Har kollat lite statistik nu och peppar mig med att det finns ett gäng med tidig äl som inte plussat förrän på äl+17 uppåt äl+22! Det är ju inte kört, men jag tänker att det är bättre att förbereda sig på tant röds intågande...

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?