• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Jejjtap
    L1977 skrev 2014-01-24 14:55:12 följande:
    Måste ändå säga att det är ett roligt fenomen det här. Här sitter vi o diskuterar flytningar o tappar o väldigt intima saker som hur många ggr man har sex osv. Hur ingående som helst , med främlingar haha
    Inget man gör med sina vänner direkt. Inte jag iallafall.

Hehe ja faktiskt men jag ser det som positivt. vi sitter ju i väldigt lika sits och tydligen funderar på samma saker. Kul med en så öppen grupp där man får fråga det man går och funderar på och som jag inte heller frågar mina vänner. Önskar er alla en trevlig helg Skrattande
  • MjölkChoklad
    Måste ändå säga att det är ett roligt fenomen det här. Här sitter vi o diskuterar flytningar o tappar o väldigt intima saker som hur många ggr man har sex osv. Hur ingående som helst , med främlingar haha Inget man gör med sina vänner direkt. Inte jag iallafall.

Hahahahaha! Nä, inget jag pratar med mina vännner om
  • Aftonstjärna

Ja, det är så skönt att kunna dela sina funderingar med någon som exakt förstår vad det är man går och grunnar och hoppas på just nu! Skulle nog inte vilja plåga mina vänner med det här och alla har nog inte förståelse för hur viktigt det här känns för mej just nu! Hoppas vi kan följas åt efter Plus också! Ser (nästan) fram emot att få gnälla på mitt illamående tillsammans med er :) 

• lill grodan

Liten ljusning i eländet! Ringde till kvinnokliniken idag,och fick en tid redan den 11 februari!
    Läkaren jag pratade med trodde att jag kanske bara behövde ge kroppen en kickstart med lite hormoner, efter alla år med p-piller. Så vi får väl se hur det går. Nämde att jag bör ha ägglossning runt detta datum vilket hon tyckte var bra. För då kunde hon ta sig en titt redan då.

• MjölkChoklad
    lill grodan skrev 2014-01-24 18:09:25 följande:
    Liten ljusning i eländet! Ringde till kvinnokliniken idag,och fick en tid redan den 11 februari! Läkaren jag pratade med trodde att jag kanske bara behövde ge kroppen en kickstart med lite hormoner, efter alla år med p-piller. Så vi får väl se hur det går. Nämde att jag bör ha ägglossning runt detta datum vilket hon tyckte var bra. För då kunde hon ta sig en titt redan då.

Åh, vad bra!!!
  • Lantlollan
    Måste ändå säga att det är ett roligt fenomen det här. Här sitter vi o diskuterar flytningar o tappar o väldigt intima saker som hur många ggr man har sex osv. Hur ingående som helst , med främlingar haha

Hehe! Har tänkt samma sak! :)
    lill grodan skrev 2014-01-24 18:09:25 följande:
    Liten ljusning i eländet! Ringde till kvinnokliniken idag,och fick en tid redan den 11 februari!

Läkaren jag pratade med trodde att jag kanske bara behövde ge kroppen en kickstart med lite hormoner, efter alla år med p-piller. Så vi får väl se hur det går. Nämde att jag bör ha ägglossning runt detta datum vilket hon tyckte var bra. För då kunde hon ta sig en titt redan då.

Åh, vad bra så långt!! Håller tummarna!
  • Mon bébé 81
    Hihi, jag har tänkt på samma sak! Så här intima detaljer pratar jag inte med andra IRL om. Skulle kännas jättekonstigt faktisktFlört. Men det är skönt att vi har den här tråden så vi kan ventilera alla intima och ibland lite halväckliga detaljerTungan ute.
  • CorneliaVelvet

Jag hänger kvar i tråden dock så skriver jag inte så ofta...Hur som helst så kom mensen denna veckan :( tre dagar tidigt (då har jag redan fr början kort period på 25-26 dagar) Så nu inväntar vi äl igen:)

• MrsLowlife

Ja, här kom mensen i morse. Morr! Men nya friska tag och lite gott humör, det kommer ta sig någon gång.

• MjölkChoklad
    MrsLowlife skrev 2014-01-25 18:31:56 följande:
    Ja, här kom mensen i morse. Morr! Men nya friska tag och lite gott humör, det kommer ta sig någon gång.

Dumma mens!!!!
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?