• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Mon bébé 81
    Vildhallon: Vad spännande med VUL! Jag håller mina tummar för att allt ser bra ut i morgonGlad.

Synaps: välkommen!
  • kmor

Grattis, vad kul! Här lägger vi ner försöken denna månad. Jag har äl imorgon och både jag och maken är däckade i influensa. Nya tag nästa månad istället.

• Jejjtap
    L1977 skrev 2014-01-26 14:48:19 följande:
    Testade med testlagrets grav test idag. Förväntade mig inget. Ingen skugga lr något. Det dyker upp två rosa fina streck! Kan inte ens tro det! Ska ta ett digitalt senare ikväll, som jag ska visa sambon. Han får vänta vi ska ha kalas hemma om tio minuter. Jag är i chocktillstånd men så otroligt lycklig o glad!!!

Grattis!!!!
  • Vildhallon

Tack Jag hoppas det går bra, men lite nervös är jag allt.

Bebislängt: oroa dig inte över symptom. Jag har knappt några heller. Mest brösten som det känns i faktiskt.

• Jejjtap
    Synaps skrev 2014-01-26 18:44:31 följande:
    Hej, Tänkte följa med här! Fick mf i höstas och för några dgr sen kom mensen igång igen, efter mycket ståhej! Så nu, bim 21/2... Är 38 år, bor i sthlm och har två killar sen tidigare -03 o -08!

Välkommen!
  • L1977

Tack för alla grattis! Jag håller tummarna för er andra! Kram

• MjölkChoklad
    L1977 skrev 2014-01-26 14:48:19 följande:
    Testade med testlagrets grav test idag. Förväntade mig inget. Ingen skugga lr något. Det dyker upp två rosa fina streck! Kan inte ens tro det! Ska ta ett digitalt senare ikväll, som jag ska visa sambon. Han får vänta vi ska ha kalas hemma om tio minuter. Jag är i chocktillstånd men så otroligt lycklig o glad!!!

Åh, vad kul!!!! Grattis!!!!!
  • Aftonstjärna
    Synaps Välkommen! Mina stora barn är födda -02 och -05. 

Vildhallon Lycka till! Så spännande med VUL!

Jag har nu två veckor kvar till BIM (om jag räknat rätt), försöker att tänka på annat, svårt! Detta är trots allt första försöket, men när vi äntligen kom igång känns det som om det skulle vara väldigt bråttom. Skulle vi få till det nu skulle jag hinna få barnet innan jag fyller 38, men det lär väl inte ha så stor betydelse egentligen...
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?