• Tedax

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

joss82 skrev 2014-03-26 19:42:53 följande:
    Mensen kom idag. Nytt BIM blir runt 28/4. Andra försöket. Någon som vill lägga till mig?
    Attans... Rynkar på näsan
    CorneliaVelvet skrev 2014-03-26 17:46:30 följande:
    Hmm vet inte vad som hände med mitt inlägg...tänkte hur som helst lägga till mig på BIM listan :) kanske ngn annan som ka lyckas lägga till mig, iaf så har jag BIM nu på fredag den 28:e. Denna gång ska jag inte testa mig innnan utan vänta tills BIM eller BIM+1 (om det blir så)
    Håller tummarna! Glad

• Tedax
    Vinterdröm skrev 2014-03-27 15:31:09 följande:
    Hej!

Jag hoppas att det är ok att jag hänger på här?! Jag är 33 år och maken 35, planerar första barnet. Just nu väntar jag in mensen som aldrig tycks komma, är på BIM +8  idag. Gjorde ett graviditetstest på BIM +4 men det visade negativt, vilket inte var helt oväntat eftersom jag inte har några speciella graviditetssymptom. Typiskt att mensen ska strula när vi äntligen har börjat försöka. Vi är inne på tredje månaden med aktivt försök.
    Välkommen! {#emotions_dlg.flower} Du kanske ska testa igen? Det finns ju en del som är plussar sent.
    MagicQueen skrev 2014-03-27 16:15:24 följande:
    Jag hänger gärna på här. Är 38 år och min sambo är 28 år. Jag har två barn sedan tidigare som är snart 6 och 7 år, dom blev till utan problem på första försöken. Nu är vi inne på tredje försöket för detta tredje barn.
    Tog ut spiralen i januari, fick minus första försöket och andra försöket blev det ett tidigt mf ungefär när jag hade bim, hade plussat några dgr innan.
    Nu har jag BIM 3 april...jobbig väntan den här sista veckan...
    Välkommen du med! {#emotions_dlg.flower} Fyll gärna på BIM-listan.

Kul med fler i tråden, många har ju redan flyttat vidare till gravidtråden! Glad

• Tedax
    {#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}    
    CorneliaVelvet 28/3
    Blåblomman 1/4
    MagicQueen 3/4
    Lantlollan ca 8/4
    mimmih 8/4
    MrsLowlife april
    joss82 28/4

Plus Plussat Plus   
    Vildhallon, BF 15/9  
    Bebislängt, BF 24/9   
    L 1977, BF 4/10  
    Aftonstjärna BF 17/10  
    Mjölkchoklad 2/11 
    Mon bébé 26/11 
    Pealuttan 
    jamieblue  
    MissErabel
  • Tedax
    CorneliaVelvet: BIM i dag, hur går det?

Vinterdröm: Förstår din frustration, helst vill man ju ha ett tydligt positivt test och är man inte gravid ska mensen komma när den ska. Håller tummarna för att du får ett plus! Glad

Jojofa: Välkommen! {#emotions_dlg.flower}
  • Tedax
    Majja77: Välkommen! {#emotions_dlg.flower} Låter som spännande symptom, känner du igen dem från förra graviditeten? Håller med att det är skönt med en tråd för oss "lite äldre", vi kanske har andra nojjor än en 20-åring, då kan det vara lättare att ventilera med likasinnade. Glad Skriv gärna upp dig på BIM-listan.

MagicQueen: ÄL+10 är fortfarande tidigt, chansen finns kvar.. Glad

CorneliaVelvet:
    Vissa gånger känns det verkligen när mensen kommer. Man blir så ledsen när man verkligen tror att det tagit sig... Gråter Pepp & kram!
  • Tedax
    Lill grodan: Det låter som ni har bra förutsättningar att bli gravida. Glad Jag tror att det i genomsnitt tar sju försök att bli gravid, så det gäller att ha tålamod. Något som jag inte har... Flört

Vinterdröm & MagicQueen: Hoppas att det är er månad nästa månad!

Majja77: Mysigt med en liten sladdis. Glad 
  • Tedax

Hoppas jag fick med alla nu... Glad

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}    
    CorneliaVelvet 28/3
    Blåblomman 1/4
    majja77 7/4
    Lantlollan ca 8/4
    mimmih 8/4
    MrsLowlife april
    MagicQueen 23-27/4
    lill grodan 25/4 
    joss82 28/4
    Vinterdröm 30/4

Plus Plussat Plus   
    Vildhallon, BF 15/9  
    Bebislängt, BF 24/9   

L 1977, BF 4/10  
    Aftonstjärna BF 17/10  

Mjölkchoklad 2/11 
    Mon bébé 26/11 
    Pealuttan 
    jamieblue  
    MissErabel

• Tedax
    Blåblomman: Attans med mens... Rynkar på näsan

majja77: Hoppas att testerna blir starkare! Glad

Här ÄL-testas det för fullt, inte det minsta utslag ännu. Hoppas verkligen den dröjer några dagar till...
  • Tedax

Här var det lugnt i tråden, hur går det för alla? Har ni med BIM i dagarna vågat testa än?

Ego: Min ÄL kom redan på torsdagen och maken kom hem på fredagen, så det blev inget försök denna månad. Rynkar på näsan Jag som hade hoppats på en liten tomtebebis...

• Tedax
    Ljusfat skrev 2014-04-10 09:41:53 följande:
    Jag fick banne mig två streck i morse Vad gör man nu???
    Grattis! Vilken födelsedagspresent! Glad 
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?