• daisy80

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Asali79 skrev 2015-01-21 13:45:03 följande:
    Okej Daisy80, då får du höra av dig snart igen, spännande :)
    Jag mår jättebra. Är i v.14. Allt såg bra ut på ul så nu njuter vi på riktigt.
    Lycka till nu, jättejättemycket! 
    Tack! och vad skönt att höra att du mår bra och att graviditeten fortskrider som den ska. Måste vara en underbar känsla! Ja nu är det bara till att vänta på att mensen inte ska dyka upp. Bim-1 idag...
  • daisy80

Spottings igår och idag kom mensen igång rejält Som vanligt bara att ta nya tag..

• daisy80

Håller ändå tummarna för dig! Vilken dag är bim?

Iskristall skrev 2015-01-24 17:33:09 följande:

Nej vad trist Daisy80! Min temp sjönk lite i morse, så jag tror på mens för mig i nästa vecka med.

• daisy80

Äsch vad tusan :( Inte ge upp hoppet, det gör vi aldrig! Vår tur kommer!

Iskristall skrev 2015-01-28 16:04:08 följande:

Fått färgade flytningar och tempen sjönk i morse...så det är bara att vänta in mensen.

• daisy80

Tack Asali, ja man får hoppas på att våren och ljuset kommer göra sitt till! :)

Asali79 skrev 2015-01-28 09:53:29 följande:

Aj vad tusan Daisy80, men snart kommer alla vårkänslor att spira runt och då kan det nog hända positiva grejer... Lycka till! Och du också Blåblomman. Hur har det gått sedan i måndags? 

• daisy80

Hur går det för dig?? Hoppas ingen mens!

JayCee skrev 2015-01-30 22:03:32 följande:

Vi hade sex på ÄL -4 dagar och ÄL +1 dag. Tror ni att vi har nån chans på plus? Jag känner mig som en sån nybörjare på det här...

Min BIM är den 6/2...

• daisy80

Välkommen och lycka till i bebisfabriken :)

Tasha82 skrev 2015-02-04 21:09:34 följande:

Hej, nu dyker jag in i denna tråd! 32 år, 33 i mars, så äntligen har sambon, sen 5 år, och jag kommit överens om att försöka i år. Nu idag har jag bokat tid att ta ut kopparspiralen 12 mars! Hjälp! Informerade sambon om igår att jag ville ta ut den en månad innan de officiella försöken startar. Var nervös att han skulle få kalla fötter när det blir på riktigt, men han sa bara "Och blir det en unge innan vi vill, så blir det!" Såååå skönt! Dock fick han lite svårt att andas när jag sa att tiden är bokad, men det fick ju jG också å andra sidan.... :)

• daisy80

Ja jag undrar också?!

JayCee skrev 2015-02-07 15:23:44 följande:

BIM +1 idag, inga tecken alls... (=gott tecken än så länge!)

• daisy80

Välkommen! Vi får hålla tummarna för varann. Själv är jag på äl +5. Lycka till!

marieflickan skrev 2015-02-09 10:36:48 följande:

Hoppar in här! 36 år, och har inga barn, men vill så gärna ha! :(

BIM om en vecka; 16/2.

Kram på er alla!

• daisy80

Åå jag håller tummarna för oss allihopa. Mensen är verkligen en sådan partydödare :( Här är det BIM om en vecka.

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?