MagicQueen skrev 2014-04-07 06:55:46 följande:
Ljusfat: välkommen hit och hoppas du får ett pluss imorgon.
Majja77: hoppas att du med får pluss imorgon och att inte kroppen håller på o lurar dig.
Jag har äl flytningar nu, så sex igår. Blir inget nu i 3 dgr pga jobb, så bara o hoppas att vi hinner med en gång till på torsdag, att inte äl hunnit vara då. Då menscykeln varit lite oregelbunden, 24-29 dgr då vet jag inte exakt. Men äl nångång tis- fredag har jag iaf kommit fram till
Jag och min sambo gifte oss i lördags, så numera är han min man och inte bara sambo. Känns fantastiskt <3
Nu spekuleras det ju såklart om vi ska ha barn osv och det är lite jobbigt iom att vi är inne på försök 4 nu med missfall på försök 2. Vi är tysta med att vi försökt sen i januari.
Tyvärr är det inte bara att bestämma sig och tro att det ska bli barn direkt. Jag har alltid blivit gravid direkt tidigare, på första försöken, men tyvärr verkar det svårare nu.
Grattis till giftermålet! Här kom tanten imorse som på beställning. kommer iaf aldrig mer testa med one step då dem ger tydliga rosa spök, Lycka till i verkstaden..bara ladda om till nästa äl då.