sylla skrev 2015-03-17 08:13:40 följande:
Välkommen till sverige där alla blir kränkta. Jäkla cowboys!
Alla behöver inte göra intervjun - kommenterades inte överhuvudtaget eftersom den som skrev syftade till sin egen (inte partnerns) intervju.
Jag har inga åsikter om detta, jag vet inget om huruvida den som befinner sig i sverige blir kallade till intevju eller inte. Jag säger inget om det. Barwaary.s tråd visar tydligt att hennes man (som är den som ansöker) redan har varit på intervju - det är denna intervju jag kommenterar.
Och vem är du ellaa på dina höga hästar? - du rekommenderar själv föregånde inlägg att förhålla sig till 18 mån (!).
Poängen är ..... . jag kan skriva i evigheter och försöka förklara men det är uppenbart att det är som att spotta i motvind.
Over and out.
Kränkta? - Inte alls, tror snarare du blev kränkt av en diskussion då du kallar folk "jäkla cowboys". Visar bara hur kränkt du blev för att jag tyckte din kommentar var onödig. Och jag behöver inte välkomnas till Sverige. Det är skillnad på att känna sig kränkt och bara kommentera när någon verkar vara vara otrevlig. (Specifikt i denna tråd där folk sitter i så känsliga situationer).
Jag nämnde inte din kommentar för att jag ogillar att du är ärlig, vilket du missuppfattat tydligen men säger det igen från min höga häst :) din ärlighet uppskattas, därför skrev jag till personen att helst förhålla sig till de 18 månaderna, jag håller med dig när du ger rätt och ärlig information. Då du har mer vetskap om detta och du tydligen jobbar där.
Menade bara att cowboy kommentaren lät nedlåtande, och att det faktiskt finns fler än en person som gjort pappersansökan och ändå fått sina ärende klara fortare än oss som gjort webbansökan. Jag reagerade bara på cowboy kommentaren - och nu är alla som blir "kränkta" "jävla cowboys" - moget, hehe.
Hur som haver, skriv gärna på, dont mind me för att jag ogillade den negativa tonen tror alla uppskattar den informationen du ger, tror du missförstod min kommentar.
Ha det bra.