Anonym (Mp) skrev 2014-04-18 22:23:45 följande:
Känner en mamma som också blev så förälskad i en muslim. Det var mannen i hennes liv och han ville ha många barn. När de fått 4 barn (yngsta 3 år äldsta 8 år) tog han barnen mot hennes vilja till sitt hemland och omskar/könsstympade barnen. Hon polisanmälde honom och när han kom hem med barnen 2 månader senare hotade han henne att han skulle se till att hon aldrig skulle få träffa barnen ígen om hon inte drog tillbaka anmälan. Hon lever fortfarande med denna man, barnen är vuxna och muslimer. Han har de senare åren fått henne till att gå med slöja och heltäckande kläder.
Om jag vore dig skulle jag aktat mig för denna man.
Ts ska akta sig för honom eftersom han verkar vara ett svin, inte för att han är muslim. Eller vad menar du?
Ang kvinnan du skrev om; Det var ju synd, men diskuterar man inte sånt innan man väljer att skaffa barn, då får man tyvärr skylla sig själv. Om han däremot ljugit för henne innan om könsstympning är en annan sak.
Tycker det är så dumt med personer som gifter sig, väljer att skaffa barn utan att ens ta reda på vad den andra tycker/tänker/vill göra.