• Anonym (kolla hit snälla)

Är emot abort!Har träffat mannen i mitt liv .

Jag är gravid nu i vecka 7-8 Det var int eplanerat,men vi skydda oss inte!
    Men grejjen är den att ja måste välja har han sagt.....i hans kultur(land måste man gifta sig innan man blir gravid.å han vill gifta sig med mej å ha massa barn ,men om jag inte gör abort kan ja glöma han sa han. å jag vill inte heller va ensam med barnet...

har 2barn sedan tidigare å pappa tar hand om barnen till dom

Alltså vad ska man göra:(

• Svar på tråden Är emot abort!Har träffat mannen i mitt liv .
  • Anonym (?)

Nej spola skiten och adoptera bort barnet! 
    Du har redan två fina ungar och har vårdnad om dem. Låt det som blir det här spädbarnet få två föräldrar som längat länge efter barn och kommer ta bra hand om henom! 
    Det är det bästa! 

• Anonym (kolla hit snälla)

nej ja skulle aldrig kunna föda ett barn å adoptera. då tar ja hand om det själv... ja bara undrar lite

Jag vet att dety är han som är pappan.... ja blev gravid på första sexet asså

• Queenie70

Vilken dubbelmoral. En vild gissning säger mig att inte heller abort är tillåtet enligt hans kultur.

• Anonym (?)
    Anonym (kolla hit snälla) skrev 2014-04-18 21:22:14 följande:
    nej ja skulle aldrig kunna föda ett barn å adoptera. då tar ja hand om det själv... ja bara undrar lite

Jag vet att dety är han som är pappan.... ja blev gravid på första sexet asså
    Gör abort då till veckan 
  • Anonym (A)

Det är nåt som inte stämmer i denna historien.....

• Zoja

Ursäkta, men är du femton år gammal eller vad är problemet?

Det är lika mycket ditt ansvar som hans att ni skyddar er när ni har sex, är han en sådan idiot att han inte ens kan anstränga sig och se till att ni använder skydd när barn är en dealbreaker för honom är han ingen att ha.

• KimPossible

Hur pass ung är du egentligen? 

Never let your sense of morals get in the way of doing what's right.
  • Grappa
    Anonym (kolla hit snälla) skrev 2014-04-18 21:06:57 följande:
    Jag har hand om mina barn jag har nu ju.

vi har träffats en månad bara
    Är det inte svårt att vara i 7-8 veckan om man bara har träffats i en månad?
Svar på tråden Är emot abort!Har träffat mannen i mitt liv .