Hej alla!
Nu var det ett tag sedan jag var här inne. Skrev då att jag misstänkte att vi misslyckats med vårt senaste FET eftersom jag började blöda och det var verkligen en riklig blödning, iaf i 2 dagar, på tredje dagen avtog det rejält och dagen efter var det bara små spottings. Tänkte inte så mycket på det och brydde mig inte ens om att ta ett test för jag hade ju fått min mens. Sedan gick det några dagar och jag fick en ny blödning. Brunröd och väldigt sparsam, kom mest när jag var på toa men jag hade mensvärk rejält och blev misstänksam, tänkte kanske missfall? Hade ju inte tagit något test så jag tog ett och fick ett plus. Det brunröda fortsatte att komma under dagen, avtog dagen efter och sedan under en dag till kom det mest lite färgade flytningar. Tog ett nytt test, fortfarande plus, ja jag vet det kan ju hålla i sig flera veckor efter missfall. Har fortsatt mensvärk, riktigt ordentligt emellanåt och är helt säker på att det ska komma en ny blödning, dock inget! Mitt förra missfall var mer utdraget och jag blödde längre tid. Så jag blir så förbryllad vad detta handlar om nu!?! Har fått grymt ont i brösten, mår illa till och från, särskilt på nätterna och är extra kissenödig. Fattar ingenting! Borde inte mina symtom avta nu om jag fått missfall liksom? Eller fattar inte min kropp vad det handlar om? Har beställt hem nya tester och ska testa igen och sedan får jag väl gå till kliniken och be dem kolla om allt kommit ut och få hjälp att få ut det isf. Inte kan det finnas nått som lever där inne med tanke på hur mycket jag blödde när jag trodde jag fått min mens (iaf under 2 dagar). Usch, detta är verkligen jobbigt! Behövde bara ventliera lite! Hoppas det går bra för alla här inne nu!