• JenJoh5

Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!

MissKS, vad skönt att det gick bra igår! Håller tummarna att det går hela vägen nu!

Hoppas du får utslag på ÄL snart kattflickan!

• JenJoh5

Skönt att kliniken öppnat igen då trollycka! Hoppas du kommer fram på telefon imorgon och att du också får köra igång snart igen! Ja, måtte det gå bra för oss alla nu!

• JenJoh5

Skönt att du äntligen fick utslag kattflickan! Visst kan kroppen luras med en ibland!

Härligt troll lycka! När tror du att det ger utslag för dig? Jag ska börja testa med ägglossningstester på måndag och hoppas få utslag där nästa vecka, det närmar sig! Nervöst! Trevlig helg nu alla!!

• JenJoh5

Okej, då närmar det sig för dig med då troll lycka! Det är spännande! Ja, nu är det snart flera av oss som ruvar.

Nej, så tråkigt kattflickan! Synd att de inte har öppet på helgen, det är ju dumt för det är ju svårt att styra sin äl om man ska köra utan hormoner. Vår klinik har tack och lov insättning på helgen.

• JenJoh5

Ja, hoppas det löser sig kattflickan! På vår klinik blir insättning 8 dagar efter omslag då de räknar att ägget släpper först två dygn efter omslag och sedan vänta 6 dagar till då det är åldern på embryot. Det är väl lite olika hur de olika klinikerna gör. Men trist när det infaller så insättning blirben helg och det inte är öppet, det är ju som ni säger så stressande ändå! Imorgon börjar jag iaf med ÄL-tester så får vi se när det blir omslag, nu närmar det sig. Börjar bli nervöst nu!

• JenJoh5

Vad roligt kattflickan! Så kul att du snart får ruva igen, det går ju fort till fredag!! :)
    Själv är jag i farten med att testa med tester nu för att ringa kliniken när jag fått utslag så jag kan få en tid för insättning. Vår klinik har insättning 8 dagar efter omslag med 6 dagars blastocyst då de räknar att ägget släpper efter två dagar och sen räknar de då 6 dagar till för så många dagar är embryot. Konstigt att klinikerna gör så olika! Jag tror jag får utslag imorgon (men man vet ju aldrig, kan lika gärna bli på torsdag) så nästa vecka bör det bli insättning då. Nervöst!

• JenJoh5

Ja, det är väldigt konstigt att de gör så olika Troll-lycka! Men man får ju hoppas det vet vad de gör.

Hur går det för er andra då?

• JenJoh5

Nu har jag fått omslag och fått tid för insättning, det blir nästa vecka på onsdag. Så nu var det en vecka efter omslag, innan har det varit åtta dagar. Konstigt detta. Men men de kan ju ha fått nya rutiner sen jag gjorde detta sist. Känns skönt att ha fått en tid iaf. Nervöst! Men samtidigt ser jag ju så klart fram emot det! Jag ska försöka att vara positiv den här gången men det är ju lättare sagt än gjort!
    Spännande MissKS, hoppas verkligen det blir goda nyheter för dig på testdagen och att du slipper börja blöda!!

• JenJoh5

Trist att mensen inte kommer som den ska love is everything! Kroppen kan då ställa till det ibland. Hoppas den kommer snart!

Tråkigt troll-lycka! Hoppas ändå att läkaren lyssnar på dig och att det ordnar sig! Förstår att du är rädd för ännu ett missfall så då tycker man ju att de kunde skriva ut trombyl.

Kul att vi ändå är så många som snart ruvar! Heja oss alla!!

• JenJoh5

Så tråkigt Troll-lycka! Hoppas verkligen det går bra för dig ändå! Har också hört det där med att ta albyl minor ist, att det skulle ha typ samma funktion.

Svar på tråden Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!