• JenJoh5

Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!

Hoppas allt gått bra idag MissKS! Nu får ni ta hand om er och sörja och sen hoppas jag ni orkar igen så ni får ett syskon till ert barn!

• JenJoh5

Spännande att vara igång igen troll-lycka! Hoppas allt går bra! Hur länge tror du att du får spruta?

Usch MissKS! Låter fruktansvärt och jobbigt! Förstår din oro och jag hoppas du ska slippa att vara med om nått sånt igen!

• JenJoh5

Så då var det dags att börja med ÄL-tester igen och ringa kliniken när jag får omslag för att boka tid för FET. Så nu närmar det sig igen för att få ruva. Nervöst! Så rädd att det ska gå åt skogen igen och samtidigt är man ju hoppfull och hoppas att det ska funka den här gången. Har fått extra progesteron den här gången och sist jag fick det blev jag gravid, tyvärr mf men så då hoppas man ju så klart att det ska gå bra den här gången. Men vågar inte hoppas för mycket heller, vill inte bli så besviken om det inte funkar. Usch, jobbigt detta!!
    Aldrig hört att man skulle få falskt positivt genom att ta extra progesteron som Lutinus, vore ju väldigt konstigt om det vore så. Har bara hört att det är äl sprutan som kan göra det.
    Åh, troll-lycka så tråkigt att det bara var tre som var mogna! Hoppas verkligen alla tre blir fint befruktade nu, håller tummarna! Så hoppas vi att guldägget finns där!!

• JenJoh5

Ja, Kelsson1, det är spännande. Förstår precis hur du känner det, så där kommer jag också att vara. Dum som man är! Men det går inte att låta bli och jag vet att de andra gångerna som jag har ruvat har jag så klart jämfört med hur det kändes när dottern blev till. Så det lär jag ju göra den här gången med när jag börjar ruva. Suck! Åh, hoppas verkligen det är vår tur nu! När har du testdag Kelsson1?

Härligt snöfrid! Håller tummarna för att allt ser bra ut den 24/10!

• JenJoh5

Ja, det är ju ett tag till då Kelsson1, kommer du tjuvtesta? Tycker dagarna går så långsamt när man ruvar. Imorgon börjar jag med ÄL-tester!

• JenJoh5

Grattis Moolie! Underbart!

Ja, det är ju länge kvar Kelsson1. Jag hinner aldrig tjuvtesta. Får alltid rosa innan och när jag blev gravid med dottern vågade jag inte utan väntade till TD. Får se hur jag känner den här gången sen när jag ruvar.

• JenJoh5

Då har jag fått tid för insättning. Nästa måndag kl 13 gäller det! Hoppas allt går bra när de ska tina upp embryot! Om bara en vecka är man ruvare igen! Pirrigt!

• JenJoh5

Grattis 83berkvist! Vad roligt! Hoppas det håller i sig!

Tråkigt att du känner så Kelsson1, men jag vet lite hur du menar. Har också känt så. Fast jag trodde iofs inte att det hade funkat sist jag blev gravid men det var ändå nån viss känsla i kroppen när jag tänker på det som saknats när vi inte lyckats. Fast kroppen spelar en elaka spratt också så! Usch, det är verkligen jobbigt att ruva. Hoppas ändå du har fel. Men man känner ju tyvärr sin kropp rätt väl efter alla år av försök osv. Ja, jag hoppas det ska gå bra med upptiningen men vi har 4 i frysen så nån borde ju klara sig!

Roligt med insättning snart då blomflugan, vi kör ju nästa måndag så då ruvar vi ju lite tillsammans sen! Lycka till på torsdag! 

Svar på tråden Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!