• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Jossii

Mina tuttar har blivit nära gigantiska! Inget annat symptom , de är inte speciellt ömma heller ... Vill verkligen inte börja må illa!! :(

Jobbigast för mig just nu är att vara utan snus! Men antar att det går över :/ ingen aning när man ska ringa mödravården, jag tänkte nog vänta ett tag. Rädd för missfall är jag också ..

• marie 1983

Ja ringde Mvc några dagar efter plusset har nu varit på det första mötet som handlade om hälsa motion,alkoholvanor matvanor mm

Inskrivning blir om knappt 3 v för mig/hos

• lisohl
    Ella8803 skrev 2014-06-29 08:54:40 följande:
    När ringer ni MVC?

Jag tänker ringa imorgon, tänker att man vet ju inte hur det ser ut med tider nu under sommaren.
  • Sandran
    Ella8803 skrev 2014-06-29 08:54:40 följande:

När ringer ni MVC?

Jag har ringt redan, ska dit 7/8 på inskrivning :) nått att se fram emot
  • combat90

Också ringt till mvc ska dit 30/7 på inskrivning. :D känns som tiden står still nu. Imån går jag in i v6 5+0. Känns som tiden inte vill gå fortare just nu. Sen e man ju så nojjig för om det inte ska gå som de går o man kanske får missfall snart. Fler som e oroliga? Behöver man ens va orolig??

Ni som inte tänker berätta för så många nu, hur förklarar ni bort er nu under semestertider när ni inte kommer dricka alkohol? Har x antal fester som väntar under semestern. Jag brukar aldrig säga nej till alkohol annars. Dom kommer fatta!!! Hur ska man göra? Haha :)

• Sola

Jag hoppar in här jag med, har jag räknat rätt har jag bf 27/2 men kommer säkert flyttas bakåt eller nåt sånt eller gå över tiden. Första barnet och första gången jag är gravid så allt är nytt och lite nervöst men jag är så överlycklig för lilla fröet låter ju dumt att säga men jag är så lycklig över lilla pärlan :)

godmorgonsol.blogg.se min preggoblogg
  • lisohl
    combat90 skrev 2014-06-29 13:32:00 följande:
    Också ringt till mvc ska dit 30/7 på inskrivning. :D känns som tiden står still nu. Imån går jag in i v6 5+0. Känns som tiden inte vill gå fortare just nu. Sen e man ju så nojjig för om det inte ska gå som de går o man kanske får missfall snart. Fler som e oroliga? Behöver man ens va orolig??

Ni som inte tänker berätta för så många nu, hur förklarar ni bort er nu under semestertider när ni inte kommer dricka alkohol? Har x antal fester som väntar under semestern. Jag brukar aldrig säga nej till alkohol annars. Dom kommer fatta!!! Hur ska man göra? Haha :)

Va kul, jag går också in i vecka 6 imorgon!

Jag kan inte påstå att jag är orolig för missfall. Jag känner mer att jag vet om att risken finns och händer det så händer det, men jag försöker att verkligen njuta av att vara gravid.

Angående alkoholen så har jag gjort lite olika, i vissa fall har jag hittat på att jag måste jobba eller köra bil av annan anledning dagen efter. Igår var det inget alternativ så då drog jag till med att jag har magkatarr och då ska man ju undvika bland annat alkohol. ;)
  • Maria Theres

Hej!

Här händer det lite mer än på minbebis :) Kul! 

Har bf 1/3 och hoppas nu bara att allt ska gå bra.

BF MARS 2015 

1/3 - Aiphos - 1:a barnet, 25 år

1/3 - Petra334 - 2:a barnet, 35 år

1/3 - Combat90- 1a barnet, 24 år

1/3 - lisohl - 1:a barnet, 26 år

1/3 - carooanna 1:a barnet, 31 år

1/3 - MariaTheres - 2:a barnet, 28 år

2/3 - Marie 1983- 1.a barnet 31 år 

2/3 - Ella8803 - 2.a barnet, 26år 

2/3 - Mollemolle81 - 2-a barnet, 33 år 

2/3 - Malin1992 - 1-a barnet, 21 år 

2/3 - Cotton - 2a barnet, 36 år 

3/3 - Sandran - 2a barnet, 24 år 

3/3 - MirandaMay - 4-e barnet, 30 år 

5/4 Therese84 - 2:a barnet, 29 år

6/3 CarinWyou - 2:a barnet, 22år

6/3 - Snartsommar - 2a barnet, 28år 

6/3 - Trolla - 2a barnet, 30 år

• Sola

Om jag får så står jag också gärna med på listan fast jag har prel bf 27/2 Sola 18 år första barnet om nån vill lägga till mig :)

godmorgonsol.blogg.se min preggoblogg
Svar på tråden Bf mars 2015