Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Mina tuttar har blivit nära gigantiska! Inget annat symptom , de är inte speciellt ömma heller ... Vill verkligen inte börja må illa!! :(
Jobbigast för mig just nu är att vara utan snus! Men antar att det går över :/ ingen aning när man ska ringa mödravården, jag tänkte nog vänta ett tag. Rädd för missfall är jag också ..
Ja ringde Mvc några dagar efter plusset har nu varit på det första mötet som handlade om hälsa motion,alkoholvanor matvanor mm
Inskrivning blir om knappt 3 v för mig/hos
När ringer ni MVC?
Också ringt till mvc ska dit 30/7 på inskrivning. :D känns som tiden står still nu. Imån går jag in i v6 5+0. Känns som tiden inte vill gå fortare just nu. Sen e man ju så nojjig för om det inte ska gå som de går o man kanske får missfall snart. Fler som e oroliga? Behöver man ens va orolig??
Ni som inte tänker berätta för så många nu, hur förklarar ni bort er nu under semestertider när ni inte kommer dricka alkohol? Har x antal fester som väntar under semestern. Jag brukar aldrig säga nej till alkohol annars. Dom kommer fatta!!! Hur ska man göra? Haha :)
Jag hoppar in här jag med, har jag räknat rätt har jag bf 27/2 men kommer säkert flyttas bakåt eller nåt sånt eller gå över tiden. Första barnet och första gången jag är gravid så allt är nytt och lite nervöst men jag är så överlycklig för lilla fröet låter ju dumt att säga men jag är så lycklig över lilla pärlan :)
Hej!
Här händer det lite mer än på minbebis :) Kul!
Har bf 1/3 och hoppas nu bara att allt ska gå bra.
BF MARS 2015
1/3 - Aiphos - 1:a barnet, 25 år
1/3 - Petra334 - 2:a barnet, 35 år
1/3 - Combat90- 1a barnet, 24 år
1/3 - lisohl - 1:a barnet, 26 år
1/3 - carooanna 1:a barnet, 31 år
1/3 - MariaTheres - 2:a barnet, 28 år
2/3 - Marie 1983- 1.a barnet 31 år
2/3 - Ella8803 - 2.a barnet, 26år
2/3 - Mollemolle81 - 2-a barnet, 33 år
2/3 - Malin1992 - 1-a barnet, 21 år
2/3 - Cotton - 2a barnet, 36 år
3/3 - Sandran - 2a barnet, 24 år
3/3 - MirandaMay - 4-e barnet, 30 år
5/4 Therese84 - 2:a barnet, 29 år
6/3 CarinWyou - 2:a barnet, 22år
6/3 - Snartsommar - 2a barnet, 28år
6/3 - Trolla - 2a barnet, 30 år
Kul att vi är sex stycken med samma bf
Om jag får så står jag också gärna med på listan fast jag har prel bf 27/2 Sola 18 år första barnet om nån vill lägga till mig :)