• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Sandran
    lynx vox skrev 2014-06-27 08:55:29 följande:
    Socker och överdrivet med kolhydrater är ju aldrig bra så skippa dom direkt du! Sen är det ju så att käkar du "vettigt" enligt tallriksmodellen är inte kolhydraterna där så himla farliga. Men vet man med sej att det kommer slinka ner någon extra godisbit är det ju bättre att dra ner på kolhydraterna än att köra dubbelt så att säga ;)

Så kör ungefär samma kost som du gjorde från v.30 förra gången så ska du se att det går bra :0)

Lycka till!
    Tack! Det var det som kändes bäst att göra, misstänkte att det var så. Den tar ju alltid det den behöver iaf. Vill verkligen inte riskera att bebis blir så stor igen. Då fl inte blev en rolig historia.
  • Malin1992
    Sandran skrev 2014-06-27 08:12:17 följande:
    Söder om stan, Nynäshamn. Vart ifrån är du?
    Aha okej :) Hässelby :)
  • snartsommar

Någon som vill dela med sig av gravidsymptom? Är kul o läsa o jämföra tycker jag :) jag skrev mitt tidigare och nu har även lite illamående börjat smyga sig på men försvinner när jag äter. Är på bim+4 visste ni att ni var gravida innan ni testa positivt?

• Malin1992
    snartsommar skrev 2014-06-27 11:29:27 följande:

Någon som vill dela med sig av gravidsymptom? Är kul o läsa o jämföra tycker jag :) jag skrev mitt tidigare och nu har även lite illamående börjat smyga sig på men försvinner när jag äter. Är på bim+4 visste ni att ni var gravida innan ni testa positivt?

Hej :) jag e gravid i v 4+5 o jag har bara "mensvärk" till o från o ömma bröst :) jag visste nästan att jag var gravid innan jag gjorde ett test :) kände lixom på mej det :)
  • cotton

Lägger till mig också:
     Cool

BF MARS 2015

2/3 - Marie 1983- 1.a barnet 31 år

2/3 - Ella8803 - 2.a barnet, 26år

2/3 - Petra334 - 2-a barnet, 35 år

2/3 - Mollemolle81 - 2-a barnet, 33 år

2/3 - lynx vox - 2-a barnet, 33 år

2/3 - Malin1992 - 1-a barnet, 21 år

2/3 - Cotton -  2a barnet, 36 år

3/3 - Sandran - 2a barnet, 24 år

3/3 - MirandaMay - 4-e barnet, 30 år

6/3 - Snartsommar - 2a barnet, 28år

6/3 - Trolla - 2a barnet, 30 år

• Ella8803

Har inga symptom just nu, så skönt!

Men i förra graviditeten började jag kräkas v 7 och fortsatte till v 22. Så det kommer väl snart...

När ringer ni MVC?

• Petra 334

Jag får kramp i h vad dagarna innan jag plussar av någon konstig anledning. Så blev inte jätteöveraskad direkt. Däremot plussade jag väldigt tidigt så ska bli intressant att se vad bf blir på kub. Ska ni göra det?

Annars är det mest molvärk och lättirtiterad som är påtagligt. Amnar fortfarande sonen så bävar för att få ont i brösten.

• Sandran
    Ella8803 skrev 2014-06-27 12:53:31 följande:

Har inga symptom just nu, så skönt!

Men i förra graviditeten började jag kräkas v 7 och fortsatte till v 22. Så det kommer väl snart...

När ringer ni MVC?

Jag ringde MVC idag, ska dit 7 aug. Ringde i tid så jag får den tid jag vill ha, plus att jag har något att se fram emot :)
  • MirandaMay

Jag hade ingen aning om att jag var gravid före bim. Med mitt yngsta barn plusade jag svagt på bim -5 och denna ggn var det tvärblankt på bim-1 så förutsatte att det inte tagit sig. Mådde dock svagt illa redan på bim-3 men kopplade inte ihop det.

Mina symptom är craving på kött pommes och bea, precis som förra ggn, haha. Ont i huvudet, trött och vaknar med frossa på nätterna. Ett hemskt humör och lite växtvärk i livmodern. är i v 4+3 tror jag.

• Malin1992

Jag ringde MVC igår o dom vill skriva in mej nästa vecka redan :) när blev ni inskrivna?

Svar på tråden Bf mars 2015