Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Någon som vill dela med sig av gravidsymptom? Är kul o läsa o jämföra tycker jag :) jag skrev mitt tidigare och nu har även lite illamående börjat smyga sig på men försvinner när jag äter. Är på bim+4 visste ni att ni var gravida innan ni testa positivt?
Någon som vill dela med sig av gravidsymptom? Är kul o läsa o jämföra tycker jag :) jag skrev mitt tidigare och nu har även lite illamående börjat smyga sig på men försvinner när jag äter. Är på bim+4 visste ni att ni var gravida innan ni testa positivt?
Lägger till mig också:
BF MARS 2015
2/3 - Marie 1983- 1.a barnet 31 år
2/3 - Ella8803 - 2.a barnet, 26år
2/3 - Petra334 - 2-a barnet, 35 år
2/3 - Mollemolle81 - 2-a barnet, 33 år
2/3 - lynx vox - 2-a barnet, 33 år
2/3 - Malin1992 - 1-a barnet, 21 år
2/3 - Cotton - 2a barnet, 36 år
3/3 - Sandran - 2a barnet, 24 år
3/3 - MirandaMay - 4-e barnet, 30 år
6/3 - Snartsommar - 2a barnet, 28år
6/3 - Trolla - 2a barnet, 30 år
Har inga symptom just nu, så skönt!
Men i förra graviditeten började jag kräkas v 7 och fortsatte till v 22. Så det kommer väl snart...
När ringer ni MVC?
Jag får kramp i h vad dagarna innan jag plussar av någon konstig anledning. Så blev inte jätteöveraskad direkt. Däremot plussade jag väldigt tidigt så ska bli intressant att se vad bf blir på kub. Ska ni göra det?
Annars är det mest molvärk och lättirtiterad som är påtagligt. Amnar fortfarande sonen så bävar för att få ont i brösten.
Har inga symptom just nu, så skönt!
Men i förra graviditeten började jag kräkas v 7 och fortsatte till v 22. Så det kommer väl snart...
När ringer ni MVC?
Jag hade ingen aning om att jag var gravid före bim. Med mitt yngsta barn plusade jag svagt på bim -5 och denna ggn var det tvärblankt på bim-1 så förutsatte att det inte tagit sig. Mådde dock svagt illa redan på bim-3 men kopplade inte ihop det.
Mina symptom är craving på kött pommes och bea, precis som förra ggn, haha. Ont i huvudet, trött och vaknar med frossa på nätterna. Ett hemskt humör och lite växtvärk i livmodern. är i v 4+3 tror jag.
Jag ringde MVC igår o dom vill skriva in mej nästa vecka redan :) när blev ni inskrivna?