Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Tizi, när ska du testa? Vill ni behålla om det visar sig ett plus? spännande!!
Jag har också fått rejält mycket bredare höfter och lår, hade nästan pojkfigur innan. Har redan lämnat mina gamla jeans till myrorna, storlek 26 blir jag aldrig igen, ens om jag tappar alla gravidkilon och lite till.
Tizi: kul att testa trodde aldrig hon skulle sitta så bra och tycka de var så skoj. Blev dock bara en liten liten stund vill inte stressa.
Var på ica och handla idag så tjatar min äldsta son om att han är hungrig en miljon gånger. Stressad som man är och irriterad p.g.a. mycket skit just nu säger jag till honom att jag lovar att han inte svälter ihjäl och dör om han inte får mat med en gång. ( skulle äta när vi kom hem) då går en kärring fram till mig och säger " de kan du inte lova".
Snopen och undra vad fan hon säger. Fräser bara tillbaka till henne att de kan jag visst. Vad är de med folk.
Känner mig verkligen som världens bittraste mamma idag. Nya tag i morgon och då aka jag njuta av mina underbara barn
Det blir nog ett test på måndag. Då har det gått såpass lång tid att jag garanterat kan lita på att testet visar rätt. Är jag gravid behåller vi troligtvis men vi kommer skydda oss i fortsättningen om jag inte är gravid nu! Vad har ni för preventivmedel förresten? Tycker det är såå svårt vad man ska välja. Känns som jag testat allt men inget passar...
Tizi, när ska du testa? Vill ni behålla om det visar sig ett plus? spännande!!
Hahaha, jag fattar inte heller att vissa lägger sig i sånt dom inte har med att göra!!!
Var på ica och handla idag så tjatar min äldsta son om att han är hungrig en miljon gånger. Stressad som man är och irriterad p.g.a. mycket skit just nu säger jag till honom att jag lovar att han inte svälter ihjäl och dör om han inte får mat med en gång. ( skulle äta när vi kom hem) då går en kärring fram till mig och säger " de kan du inte lova".
Snopen och undra vad fan hon säger. Fräser bara tillbaka till henne att de kan jag visst. Vad är de med folk.
Känner mig verkligen som världens bittraste mamma idag. Nya tag i morgon och då aka jag njuta av mina underbara barn
Det blir nog ett test på måndag. Då har det gått såpass lång tid att jag garanterat kan lita på att testet visar rätt. Är jag gravid behåller vi troligtvis men vi kommer skydda oss i fortsättningen om jag inte är gravid nu! Vad har ni för preventivmedel förresten? Tycker det är såå svårt vad man ska välja. Känns som jag testat allt men inget passar...
Någon mer än jag som så fort man ska ut och gå måste byta om till träningskläder för man blir så svettig varje gång?! Jag kan liksom inte gå ut på promenad, jag MÅSTE gå så fort som möjligt :D
Jag har precis satt in hormonspiral. Vi ska vänta i alla fall något år med nästa och barnmorskan påstod att hormonerna försvinner fortare ur kroppen än om man tar piller (eftersom de inte åker runt genom matsmältningen osv). Vet inte om det stämmer, men låter ju rimligt.