• Asjak

Junibebisar 2014

Ellami åhh vad roligt att höra!!

Varje framsteg för oss sömnlösa känns som mirakel :)

En av tjejerna på träffen idag hade en dotter oxå född i juni, hon hade sovit hela nätterna från början och somnade runt 20 på kvällarna och kunde sova till 10 på morgonen..... Wtf

Livet är orättvist det är nu bevisat ;)

Här somnade min lilla 19 ikväll, hon va helt slut efter alla bus idag, imorgon blir det baby rytmik på biblioteket.

Har era barn några favorit låtar?

Isabelle blir så glad när ja sjunger blinka lilla stjärna eller mammas (prästens) lilla kråka ( lite omgjord av mig )

• Asjak

Kela ohh jätte gärna men vi åker till min mamma imorgon och kommer hem måndag kväll,jag träffas gärna någon annan dag!

Vi hade sånt jobb med nattningen igår, vid 23.35 somnade hon äntligen i vår säng... Vad gör man inte för att få sova.

Idag har vi busat i badhuset så nu sover hon i mitt knä sedan 1,5 timme tillbaka :)

• Asjak

Här var det nästan ingen sömn alls inatt, och vid 7 vaknade hon skåll het med 40 graders feber igen..

Stackars liten, hon fick tablett och vatten så nu har hon däckat i mitt knä.

Jag är oxå sjuk med feber,snorig och ont i öronen så kommer bli en lång vecka.

• Asjak

Tack Kela och Nica, hon är så mammig nu så bara jag har kunnat ha henne hela dagen och har inte fått sätta ner henne, men väldigt mysigt ändå!

Axo hoppas allt ser bra ut imorgon, det enda man vill är ju att dom ska utvecklas normalt och må bra.

Man blir ju så orolig för minsta lilla dom påpekar

• Asjak

Vart sover era små skatter?

Isabelle sover 20 cm från min säng i sin spjälsäng men funderar på att flytta henne till sitt rum då hon verkar sova bäst när musiken är på,och då kan inte jag sova.

Hennes rum ligger mitt emot vårt så har bara 5 meter dit om hon blir ledsen.

Men det tar emot för vill ju ha henne nära

• Asjak

Ja herregud vad dom låter... Haha värre än gubbens snarkningar ;)

• Asjak

Nu somnade hon äntligen om, i min säng... Dumma gubbe som väckte henne och sedan ville hon inte sova och bara vara hos mamma.

skönt att vara omtyckt men kanske inte alltid :)

• Asjak

Här är en till som haft katastrof natt igen.

Soffipropp hur går det med häst försäljningen?

Jag la ut min på annons i måndags och kommer en till helgen och kollar

• Asjak

Amalian jag tror du missförstår Ellami.

Hon menar att bara för att det funkar för ert barn att göra så, så betyder det ju inte att det funkar för alla barn.

Min dotter är som Ellamis son,och blir hon minsta upprörd så kräks hon dessutom nästan direkt.

• Asjak

Soffipropp vad tråkigt med hästen, tappade ni köparen nu då?

Var en igår och kollade på min och vill köpa henne bara hon går igenom besiktningen.

Så jag är nöjd men lite ledsen, känns som en toppen köpare men det är ju min andra bebis :)

Axo en sån sötis!!

Isabelle lyfter på rumpan och sparkar men framdelen är låst i backen, vi kallar det sur struts ;)

Svar på tråden Junibebisar 2014