ÄL +6 nu, den molande värken i magen håller i sig stadigt, det känns liksom "tungt" där nere och nästan som träningsvärk! Det går bak i ryggen som också värker lite. Mått illa i tre dagar och innan när jag höll på och städade fick jag metallsmak i munnen.. Och nu på kvällen kom ont i brösten med!
Jag brukar ha ont i brösten i ungefär en vecka före mens så det SKULLE lika gärna kunna vara det, men när man klamrar efter halmstrån så kanske det kan vara ytterligare ett tecken? Eller så är jag skengravid.. Jag menar det vore inte första gången...! :S
Hur ska jag orka vänta till nästa måndag?? Hjäääälp!
Ia85 skrev 2014-08-24 17:02:39 följande:
Usch va nervös jag varit hela dagen. Startade morgonen med att det kom lite rosabrunt på pappret när jag torkade mig. Fick panik! Jag är så otroligt rädd för att förlora mitt lilla knyte. Under dagen har det kommit pyttelite rosabrunt på pappret när jag går på toa. Har läst runt massa på nätet men blir ju inte lugnare av det. Kan vara helt normalt eller ett början till missfall :/
På morgonen passade jag även på att ta ett till graviditetstest och det visade lite starkare än igår. Det gav mig iaf lite hopp...
Förstår dig Ia! Men du kan inte påverka utfallet i det här skedet och i värsta fall om det skulle bli mf så är det för att embryot är skadat och då är ju det "lika bra" att kroppen själv tar bort det om man får säga så.
Små blödningar är fullt normalt har jag läst. Försök koppla av och njut av plussandet och varandra :) Kram!