septemberbarn08 skrev 2016-03-03 20:20:08 följande:
Suck vad jag känner mig dränerad på energi!
Idag har vi varit till Lycksele och träffat barnläkaren igen. En resa på 14 mil (enkel) så det blir ju liksom en heldag. Bägge äldre barnen var med och vi passade på att köpa lite nya kläder åt dem när vi nu liks skulle iväg. Det blir så intensivt med att försöka hålla alla tre barnen nöjda och glada.
Hos barnläkaren fick vi iaf beröm för att vi smörjt henne så bra att alla utslag nu är borta och nu ska vi ta bort kortisonet och bara köra mjukgörande. Vi fick även laktulos utskrivet då hennes mage fortfarande krånglar. En vikt togs också och idag, 11 månader och 1 vecka gammal, vägde hon 8785g. Bara gått upp 85g på 4 veckor men det är inget som oroar varken mig eller läkaren då hon är så pass rörlig nu.
Mitt största orosmoln nu är hennes kramper. Första gången fick vi höra att "en gång är ingen gång" men nu har det ju hänt 3 gånger till sen dess, varav de två sista gångerna var igårkväll och ikväll. Igårkväll var värsta gången då hon tuppade av två gånger innan hon liksom kom igång och andades igen. Det är en sån jävla stress att inte veta vad som utlöser det och att inte veta om det faktiskt ÄR ofarligt. Det suger all energi ur mig att gå och vara rädd:(
Nu blev det ett långt inlägg med en massa babbel men behövde bara få ur mig lite!
Nej fy... Jag förstår verkligen att du känner dig dränerad, att vara orolig tar mycket på krafterna. Jag skulle också vara jätterädd, hoppas ni får svar på vad det är snart!