snö 81 skrev 2016-03-25 07:30:00 följande:
Grattis LillLouise84 och septemberbarn08 till era 1-åringar idag!!
Min lilla 1-åring traskar omkring med en innebandyklubba i näven och viftar hej vilt efter diverse bollar :) Vart tog den lilla hjälplösa krabaten vägen?!
septemberbarn08 skrev 2016-03-25 07:09:14 följande:
Min lilla fis fyller också 1 idag! Vi var framme vid 4 på BB och 07.26 kom hon ut! Så för exakt ett år sedan den här tiden hade jag mina värsta värkar. Känns helt galet att hon redan fyller år. Min lilla bebis liksom! Nog för att tiden gått fort sen man fick barn men det här året har verkligen rusat förbi! Jag vill bara stanna tiden och få vara hemma med henne i all evighet. ÄLSKAR varenda minut med henne:)
Lillemans födelsedag började på sämsta möjliga sätt. Men slutade bra. Födelsedagen började 1.20 med en snabb resa till akuten för andningssvårigheter. Han hade fått krupp som inte gick över. Så adrenalin och kortison så vi kom hem 3.30 och sen sov vi några timmar för att sen kliva upp och göra tårta till ettårskalaset. Det var bara närmaste släkten som tur var, så vi blev bara 15 personer. Nu är både jag och lilleman rätt slut. Han har somnat och jag hoppas att han sover hela natten.