Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Välkommen Micka! Håller tummarna för att du får ett fint plus!
Välkommen Micka! Håller tummarna för att du får ett fint plus!
Jag har också fått jobba hårt för att få till de tidigare kidsen och inte går det enklare nu. Har försökt sedan i våras den här gången. Ingen koll på antal cykler sedan dess men eftersom jag har så långa cykler (43-44 dagar typ) är det inte så många försök egentligen. Efter förra mensen köpte jag hem både äl-stickor och grav-stickor från billigatester.se men innan dess har jag kört vad jag fått tag på. Ofta clear blue men även rfsu eller de där rosa... hmmm... är det aco tro? Något av apotekens egna...
Mammave: EDS är en bindvävssjukdom så det är inte nödvändigtvis något som påverkar förmågan att bli gravid, snarare själva graviditeten. Jag har egen ägglossning regelbundet nu typ var sjätte vecka trots pco men hade inte det tidigare. Det är tydligen inte helt ovanligt att man får egen regelbunden ägglossning som pco-are när man blir lite äldre.
Första barnet tog ett år men lyckades på egen hand. När vi ville baka syskon försvann min mens i ett halvår och sedan gick jag till privatklinik, fick hormontabletter för att ägglossa och då tog det sig på andra försöket.
Bim idag, fortfarande negativt test och idag kunde jag inte ens se något torkstreck så vi får väl se..
Har inte plussat förrän senare med de andra två.
Tack Micka!
Tack för pepp hörrni! Ingen mens, bara stundvis värk så ingen klockren mensvärk heller... Fortsätter hoppas men törs inte tro.
Janna84: vi testade också ett fertilitetsglidmedel den här rundan, Proseed tror jag det heter... Vitsigt värre. Håller tummarna för din ägglossningsdans!
Fixat BIM-tråd!
www.familjeliv.se/forum/thread/74231472-bim-trad-for-pratsjuk-35-forsoker-fa-en-trea
Ska försöka lägga länken i trådstarten så den inte försvinner.
Funkar inte just nu... Bara felmeddelande. Får göra ett nytt försök senare.