Inlägg från: Lectin |Visa alla inlägg
  • Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Hmmm.... Förmodligen!

• Lectin

Fast bilder på tester har jag nog aldrig lagt upp. Antingen är det positivt eller negativt... Inte så spännande.

• Lectin

Kunde som väntat inte hålla mig utanke testade tokblankt imorse! 3 dar kvar till bim och jag överanalyserar som vanligt. Suget är kvar men jag insåg idag att molvärk och bröstömhet är som bortblåst sedan ett par dagar. Tolkar till och med det positivt och tänker att det är annorlunda från förra cykeln!! O:)

• Lectin

Way ahead of you! testade imorse också. Tokblankt igen men ett suuuupersvagt streck lååångt efter utsatt tid.

• Lectin

Dagens test också helt negativt inom tid men torkstrecket är där idag också och liiiite starkare än igår! Törs inte tro något och logiskt gör jag väl inte det men hjärtat hoppas hoppas... Bara att vänta och se. Bim först imorgon.

• Lectin

Minxy: Ja det verkar ju lite hoppfullt men ändå. Det är först när testen torkat i stort sett som strecken synts så det kan lika gärna vara något i testen snarare än svaga plus. Jag törs definitivt inte tro på det förrän jag ser ett tydligt streck inom den utsatta tiden. Fram till dess ställer jag in sinnet på mens för annars blir jag så galet ledsen om jag skulle börja blöda... Skyddsmurarna är inrotade och skyhöga efter så många försök både med tidigare graviditeter och den här gången.

Ska jag tillåta mig att tolka och hoppas en liten stund så finns det symtom som inte är som förra cykeln. Brösten känns stora och tunga men inte ömma, en liten molvärk kommer men bara ibland, inte molande som mensvärken brukar vara och igår och i förrgår hade jag helt galna flytningar! Tänker inte beskriva dem och idag är de försvunna igen, annars hade jag nog funerat på sjukdomar! Nej... Upp med skyddsmuren igen.

Från en testoman till en annan Minxy: Bra att du köpt på dig tester!

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea