• Minxy

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Här har det börjat komma roströda flytningar..... *suck*

• Minxy

Än så länge är det väääääldigt sparsamt, syns nu bara som en beige antydan i trosskyddet.

Får se om mensen kommer imorgon!

• Minxy

Jag får nog se mig som besegrad för den här gången. Mina röst ömmar knappt längre, jag har mer mensvärk och nu imorse hade jag ljusröda flytningar, så mensen lär dyka upp idag/imorgon.

Nästa ÄL bör vara ca 28 november, nästa BIM borde hamna på den 12 december ungefär. Jag ändrar i listan bara mensen kommer igång på allvar.

• Minxy
    VeronikaK skrev 2014-11-12 08:40:04 följande:
    Tråkigt!

Å andra sidan är det kanske ett bättre nedkomstdatum i slutet på sommaren/hösten än mitt i sommaren som skulle ha blivit fallet nu.

Jag skulle absolut inte räkna efter och kolla sånt, men har inte kunnat låta bli... Jag bryr mig inte om när det blir, men är det negativt den här gången för mig också så försöks jag hitta fördelar med det. :)
    Bra tänkt, precis som du säger måste man försöka se allt från den ljusa sidan :)
  • Minxy
    Lectin skrev 2014-11-12 10:56:28 följande:

Åh typiskt Minxy! smile4.gif Men jag håller ändå en liten tumme för att det är någon mellanblödning och att mensen trots allt inte kommer. smile5.gif

Håller förstås alla mina tummar för er som närmar sig bim! Och alla oss andra också. smile5.gif

Jag är lite frånvarande från bebisverkstan mentalt just nu. Jag och maken har kastat oss in i helt galna husspekulationer som tar upp i stort sett hela min mentala kapacitet just nu! Eller åtminstone det som blir över mellan jobb och småbarnsliv... smile5.gif Eller nja... i ärlighetens namn inkräktar det nog lite både på jobb och familjeliv... Imorgon ska vi till banken och inom kort kommer vi veta om vi alls är med och slåss .

Ja hoppas kan man ju :)

Lycka till på banken!
  • Minxy

Det är banne mig inte ok att vara såhär skengravid :(

Hur kan mina bröst ha varit vansinnigt ömma sedan ÄL+8? Hur kan jag ha haft mensvärk sedan 6 dagar tillbaka? Det är inte trevligt att ha mensvärk nästan en hel vecka innan skiten kommer :(

Har mörkt bruna flytningar, sparsamma. Gissar att mensen kommer imorrn.

Jag hoppas att de här konstiga "symptomen" bara berodde på att kroppen strulade lite efter att jag plockat ut spiralen. Jag vill inte ha det såhär varje månad framöver! :(

• Minxy
    Lectin skrev 2014-11-12 15:59:13 följande:
    Nej visst är det frustrerande!?! Minns en tråd för länge länge sedan där vi konstaterade att en självlysande navel skulle vara ett praktiskt tecken på att ett befruktat ägg fäst in. smile5.gif Ska vi inte ta och se till att det införs?
    Ja jag skulle med glädje sponsra forskning som kunde leda fram till det :P
  • Minxy

Janna: åh nej, kom mensen hos dig också?! Jäkla skit rent utsagt :(

Lilla my: ja vad skulle man inte ge för ett plus :/

Är det något annat som också tynger dig för tillfället?

• Minxy
    Lilla My o co skrev 2014-11-12 19:35:08 följande:

Problemet är att kroppen aldrig kommer tillbaka efter ett år av P-spruta.. :/

Jag skulle tagit sprutan i juli men gjorde det inte.. Men ingen mens ännu.. Så därför ingen äl.:/

Nu i dec flyttar vi till större bostad, för att kunna få en liten kotte... Men ägglossningen visar sig inte ens.. * suck *

Kram alla

Åh vad tråkigt :( Kan du inte få hjälp hos gyn med att få igång mensen igen?
  • Minxy

Mammave: tja, mina bröst förändras ständigt beroende på om jag går upp eller ner 2 kg i vikt, men sår har jag inte fått. Jättebra att du kollar upp det även om det säkert inte är något farligt. Vi måste ta hand om våra kroppar :)

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea