• Minxy

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Lilla My o co skrev 2014-11-12 20:13:22 följande:

Jag har varit i kontakt med mvc, men de säger att man bara får vänta ut att allt kommer igång.. Det kan ju ta upp till två år!!!! :/ innan allt kommer igång... Vill nu!!!!!!

Hmm...har du någon privat gynekolog/barnmorska där du bor? Dom brukar vara mer pigg på att hjälpa till.

Jag har en underbar privat bm/gyn här. Hon gör verkligen allt för sina patienter.
  • Minxy
    mammave skrev 2014-11-12 20:22:20 följande:

Minxy: hur ändras de då? Bara i storlek eller?

Japp, dom tappar i volym liksom. Väldigt irriterande: när jag tränar hårt och äter rätt så är jag jättenöjd med min kropp....förutom brösten som blir platta och hängande.

När jag är otränad och äter skit så ser kroppen ut som en naturkatastrof...men brösten är fylliga och fina :D

Aldrig får man vara nöjd :P
  • Minxy

Välkommen Mikesfru! Beklagar ditt MA, det måste ha varit tungt :(

• Minxy
    Mikesfru skrev 2014-11-12 21:57:08 följande:

...alltså jag och FL... Lyckas inte ens citera ordentligt, ny här ;)

Haha, ingen fara *s*

Hoppas du får ett plus imorgon!
  • Minxy

Jag måste ju säga att det är lite irriterande att min kropp ändrat sin lutealfas sedan vi försökte få barn sist. Då hade jag en lutealfas på 11 dagar. Nu verkar den vara minst 14 dagar.

Har inte fått riktiga mensen än, fortfarande bruna flytningar. Om mensen kommer imorgon så är det prick 14 dagar efter ÄL. Om den dröjer fler dagar så kommer jag ju ha en jättelång lutealfas och DET vill jag inte! Väntan på nästa BIM blir så lång då :(

Jag mådde förresten illa imorse. Dessvärre beror det nog bara på att jag tröstätit sjuka mängder godis sedan första negativa testet :P

• Minxy

Idag kom mensen, med dunder och brak. Nya tag inför nästa ÄL.

Jag har ändrat i BIM-listan. Eftersom jag skriver från mobilen (via FL-appen) blir radbrytningen konstig. Om någon vill "städa upp" efter mig så är det fritt fram :)

• Minxy
    Mikesfru skrev 2014-11-13 07:07:57 följande:

Jag är gravid!!!! Är så glad att jag nästan spricker, har varit så orolig efter MA att kroppen inte ska funka på lääänge, men testade idag och fick den glädjande nyheten.

Hoppas den smittar av sig till er andra, mens är ett sabla otyg!

Håller tummar och tår för er.

Men åh, grattis grattis grattis!!!! :)
  • Minxy

Mangoo: förstår att du är nervös, jag håller tummarna för att det ska gå bra :)

• Minxy

Är det förresten någon annan här som tempar? Jag tempade när vi försökte bli gravida med första barnet. Tänkte köra samma taktik nu - det blir så dyrt med ÄL-tester varje månad.

Börjar tempa idag. Har laddat ner FertilityFriends gratisapp.

• Minxy
    Micka! skrev 2014-11-13 09:06:14 följande:
    Jag har börjat tempa och använder också fertiliy friends gratisapp! smile1.gif Hoppas verkligen att vi får plus nu.....

Grattis Mikesfru! Vad roligt smile1.gif
    Aha, kul!

Jag insåg redan imorse att mensen skulle komma idag. Tempade igår och hade 36,8.

Imorse hade den dippat till 36,5.

Nästa månad ska den fan hålla sig högt!
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea