Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Toppen Lectin! :)
Toppen Lectin! :)
På måndag tänker jag börja ÄL-testa. Jag gissar att min ÄL kommer vara den 1
/11 eller 2/11 (om jag följer samma cykel som med de andra barnen), men man kan ju inte vara säker.
Om min kropp bestämt sig för att ha ÄL på dag 14 i cykeln 30 så borde ÄL istället inträffa den 29 eller 30/10.
Jag har 7 ÄL-test som bara ligger och skrotar här hemma, så jag testar från 27/10 till 2/11!
Har bestämt mig, tar ett test på måndag.....om mensen inte kommit!!!! Har en jättejobbig molande mensvärk idag!!!
Blir ett test på bim - 3!!! Det är första gången jag testar så tidigt
Vet ni....igår när jag gick på stan kunde jag inte motstå att köpa en jättesöt pyjamas i stl 50! Den är flerfärgad, funkar för både en liten kille och en liten tjej
Jag vet, jag vet....det är urdumt att göra det nu, innan man ens fått ett plus! Men den var så himla söt och det är ju inte mycket pengar det handlar om direkt.
Men nu ska jag ålägga mig stenhård diciplin. Inte köpa något bebisrelaterat förrän jag plussat (helst inte förrän jag tagit mig förbi de första 12 veckorna...)
Håller med, dagarna går alldeles för sakta och man börjar tänka på bebisgrejor!
Har tittat lite på vagnar...sålde våran gamla till en kompis som precis har fått barn! Hade en Emmaljunga duo, men den är så stor och otymplig, vill ha en nättare denna gång...en som man bara kan slänga in i bagaget utan att plocka isär liggdel och chassi...lutar mot citycross eller nitro...vad det nu är för skillnad på dom? Ja, ni hör hur knäpp man blir ....fast å andra sidan betyder ju det att man längtar väldigt mycket, det är ju positivt!!!!!
Minxy: hihi, de är ju söta de där små kläderna
Håller med om att dagarna går långsamt helt plötsligt.
Mina symptom har försvunnit
På torsdag-söndag (vet ej riktigt)
Tack för omtanken! Är lite mycket nu så jag hinner inte riktigt med i tråden! Hakar på snart igen... Ingen mens än och inget plus.
Mjaha, imorrn kör jag igång med ÄL-tester! :)
Onödigt egentligen....jag och min kille har liksom ändå alltid sex varje dag, men det är ju ändå bra att veta att man öht HAR någon ÄL.
Janna: sök jobbet! Precis som de andra säger bör du sätta dig själv i första hand. Att man skaffar ett barn ska inte vara något som håller en tillbaka!
Jag sitter själv på ett nytt jobb. Började den 1 september. Har en provanställning på 6 månader (1 sept - 1 mars) som är planerad att övergå i en fast tjänst därefter. Jag har ingen aning hur dom skulle reagera om jag skulle bli gravid nu, men det är en risk jag är villig att ta.
Jag hoppas du får tjänsten :)
Lectin: man kan bli vansinnig för mindre. För varje dag som går hoppas man ju mer och mer! Jag håller tummarna för att du testar positivt imorrn! :)