• Minxy

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Lectin och Micka: håller med er till 100%, väntan är sjukt jobbig. Just nu antar jag att jag har ÄL om typ 13-14 dagar. En evighet dit ju!

• Minxy
    truddelur skrev 2014-11-15 21:11:52 följande:

Hej alla!
    Har läst igenom hela tråden och önskar att jag också kunde vara med; jag har en enorm längtan efter "trean" men inte min man.. känner lite att nu eller aldrig; blir ju inte yngre direkt.. men självklart måste båda vilja.
     Lycka till alla!

Hoppas din man kommer på andra tankar :)
  • Minxy
    Iskristall skrev 2014-11-15 21:25:04 följande:

Fick min positiva äl-sticka idag så antar att äl blir i morgon alt på måndag. Hoppas på i morgon.

Kör hårt Iskristall, in i sängkammarn med dig ;)
  • Minxy

Micka: härligt, själv har jag ca 11 dagar kvar till ÄL. Sega dagar :P

• Minxy
    Micka! skrev 2014-11-17 12:40:03 följande:
    Ja, jag tyckte också de var sega först, men sen när mensen var slut, kan man ju mysa en hel del, och då går ju tiden fortare smile5.gif

Läste en artikel, där man sett att spermiekvaliteten ökat ju oftare man har sex! smile1.gif
    Då lär maken ha av högsta kvalitet eftersom vi har sex varje dag *s*

Fast jag har hört någonstans att man inte ska ha för ofta, just för att spermakvaliteten kan bli lidande av för frekventa utlösningar. Fast då kanske dom menade 5-6 ggr/dag... Inte lätt att veta!

Vi har hur som helst sex så ofta som vi hinner/har lust :)
  • Minxy

Hej och välkommen Umeje!

Ja jag håller med. Det är lättare sagt än gjort att inte bli helt galen och se tecken överallt :/

• Minxy

Åh, symptomletning! Det är spännande att "leva" genom andras symptomletning och BIM i väntan på sitt eget :)

• Minxy

Jag försöker för övrigt se det som positivt att det inte togs sig förra månaden. Nu har jag tid på mig att äta folsyra i minst en månad innan :)

• Minxy
    Micka! skrev 2014-11-17 21:16:57 följande:
    Jaaa....eller hur, tycker också det smile5.gif ! Om det inte blir nåt plus för mig nu.... kan jag uppehålla mig lite på din symtomletning, tills min kommer igen smile5.gif Vi går ju om varandra lite.....

Försöker hålla mig lite coolare den här månaden, blir det inget plus så är det rätt så bra ändå, (försöker intala mig det) för att min son fyller i augusti och ev bebis skulle då komma den månaden! 
    Ja samma här, ska försöka att inte börja leta tecken helt hysteriskt redan på ÄL+4 :P
  • Minxy

Micka och Iskristall: ni står först på BIM-listan nu vad jag vet. Hade ni ÄL på den dag ni tänkt er eller kan BIM vara förskjutet i någon riktning? :)

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea