Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Lectin och Micka: håller med er till 100%, väntan är sjukt jobbig. Just nu antar jag att jag har ÄL om typ 13-14 dagar. En evighet dit ju!
Lectin och Micka: håller med er till 100%, väntan är sjukt jobbig. Just nu antar jag att jag har ÄL om typ 13-14 dagar. En evighet dit ju!
Hej alla!
Har läst igenom hela tråden och önskar att jag också kunde vara med; jag har en enorm längtan efter "trean" men inte min man.. känner lite att nu eller aldrig; blir ju inte yngre direkt.. men självklart måste båda vilja.
Lycka till alla!
Fick min positiva äl-sticka idag så antar att äl blir i morgon alt på måndag. Hoppas på i morgon.
Micka: härligt, själv har jag ca 11 dagar kvar till ÄL. Sega dagar :P
Hej och välkommen Umeje!
Ja jag håller med. Det är lättare sagt än gjort att inte bli helt galen och se tecken överallt :/
Åh, symptomletning! Det är spännande att "leva" genom andras symptomletning och BIM i väntan på sitt eget :)
Jag försöker för övrigt se det som positivt att det inte togs sig förra månaden. Nu har jag tid på mig att äta folsyra i minst en månad innan :)
Micka och Iskristall: ni står först på BIM-listan nu vad jag vet. Hade ni ÄL på den dag ni tänkt er eller kan BIM vara förskjutet i någon riktning? :)