Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Testade i kväll innan jag tog ett glas vin, ni gissar säkert resultatet iom att jag vågar dricka vin. Är dessutom irriterad vilket jag brukar vara före mens!
Testade i kväll innan jag tog ett glas vin, ni gissar säkert resultatet iom att jag vågar dricka vin. Är dessutom irriterad vilket jag brukar vara före mens!
Jaha. Håller tummarna ändå för dig, Shrew
Ja, här började precis mensen Blev faktiskt lite ledsen denna gång. Har inte blivit det tidigare. Men får ta nya tag och hoppas på en oktoberbebis.
Shrew: jag förstår hur du tänker. När man går all in är det lätt att tankarna fokuserar mer på den "tävling" man gör det till.
Välkommen tillbaka om ni kommer fram till att ni vill fortsätta försöka! :)
Lectin: jag förstår att du blir nedslagen, men det KAN ju vara ägglossning på G också! Jag håller tummarna för dig :)
Jag fick besked i veckan att jag är gravid! Känns väldigt omtumlande och jag måste nog ta in det bit för bit tror jag. Min första reaktion var dock glädje. Hoppas kunna fortsätta att vara glad, och att vår omgivning om de nu misstycker har vett att behålla det för sig själva.
Håller tummar och tår för er andra!
Tack för alla gratulationer! Lite konstigt att det blev just nu när jag inte alls trodde att vi var i närheten av att pricka in äl. Och det där med symptom bekräftar verkligen att det kan vara helt olika varje gång. Med först barnet hade jag många tydliga symptom både i humör och kropp. Med andra barnet inte någonting öht tills vecka 8 sådär. Helt som vanligt. De här gången är jag rasande hungrig. Kan äta hur mycket mat som helst. Men det är också det enda. Skumt. (Inte så att jag inbillar mig att illamåendet inte kommer, dör det lär det göra snart...)
Lycka till ni andra! Jag känner på mig att det kommer att bli en fertil vår! ;)
Jag kunde inte hålla mig och tog ett digitalt idag. Jag är gravid! Nu känner jag mig riktigt nervös.
Hej på er! Det här känns som en passande tråd för mig ?
33 år, två barn sedan tidigare (-09 och -12) och nu är vi inne på första försöket för en trea.
Känns både läskigt och spännande på samma gång. Är rädd att inte räcka till men samtidigt är längtan så stor att den inte går att bortse från. Skräckblandad förtjusning kan man säga!
Jag har ca 8-10 dagar kvar till BIM, har oregelbunden mens så det är svårt att veta. I lördags fick jag kraftig molvärk i nedre delen av magen som varade hela dagen, precis som mensvärk. Hoppas ju att det är ett symtom men tänker samtidigt att borde ha varit för tidigt för något sådant. Så nu börjar den långa väntan på nästa vecka...
Välkommen Noli och barnlängtan!
Mammave: Hoppas på en fin äl till er! Lycka till!
Jag har BIM i morgon...
Minxy o Lectin: Det känns som vanligt, inga känningar förutom att jag känner mig trött. Men det är inte ovanligt för att vara mig Jo, vi har prickat in äl med varannandags sex runt äl. Tack för era tummar!
Lectin: Färgade flytningar nyss och en temp som sjönk i morse. Mensen är tyvärr på intågande
Iskristall: vad synd :(
Limegrön: hoppas hoppas!
Och där kom mensen..
Kmr nog avbryta försöken ett litet tag. Har varit inlagd, troligen pga stress. De hittade inga fel förutom att hjärtat var liiiiite påverkat, vilket de tillskrev som stress efter att ha uteslutit propp el allvarliga hjärtfel (lång historia). Hoppar nog in o läser lite emellanåt o återkommer om några månader på allvar tror jag.
Grattis tantor!
Förstår inget av mina äl-tester. Tyder dessa på att jag inte haft äl? Tänk om det är det som är felet?