• Minxy

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Alltså, nu blev BIM-listan jättekonstig :(

Jag skriver på mobilen, så det blir lite underligt ibland. Om någon känner sig manad att städa upp efter mig är det fritt fram :P

• Minxy
    Janna84 skrev 2014-11-08 22:56:47 följande:

Jag testar för första gången imorgon på ÄL+11 Jag har inga känningar åt något håll. Eftersom vi brukar få minus så är jag inställd på att det blir minus imorgon också, jag vågar inte bygga upp några falska förhoppningar.

Åh vad spännande! Då hoppas jag på ett glädjetjut från dig imorgon :)

(Sen kan jag följa upp med ett lyckovrål på måndag :D )

Eftersom vi båda testar på ÄL+11 så är det ju inte hela världen om vi får minus. Det kan ju fortfarande vara för tidigt för att det ska bli nåt plus, även om vi är gravida.
  • Minxy
    Janna84 skrev 2014-11-09 06:24:22 följande:

Inget glädjetjut från min sida.

Äsch, då var det lite för tidigt :(

Testa igen på tisdag :)
  • Minxy

Janna: låter som en bra idé.

Jag har drömt skumma saker de senaste två dagarna. Natten till igår drömde jag om djur, exotiska djurparksdjur i mängder! Natten till idag drömde jag dels att jag tappade en tand (vilket fick mig att ringa 112???) och dels att jag plussade (såklart).

Jag drömmer alltid mysko när jag sover i främmande sängar. Hotell har en konstig inverkan på mig :)

• Minxy

Skit...jag börjar få mer och mer mensvärk :/

Oh well, blir det mens till veckan så är det bara att ta nya friska tag. Kommer mensen så ska jag beställa ÄL-tester.

• Minxy

VeronikaK och Janna: det stämmer ju faktiskt...hm..

Tja, den sitter framtill långt ner i magen iaf. Vi får se vad det blir av det hela :)

• Minxy

Janna: vi hoppas att du har många år kvar tills det är dags för klimakteriet, men precis som du säger kan det vara en bra idé att kräva en utredning/koll :)

• Minxy

Janna: sådärblir det för mig också, men bara ibland. Vissa månader har jag ytterst sparsam mens i 3 dagar allt som allt. Andra månader får jag världens syndaflod, blöder igenom ALLT och eländet kan hålla i sig7 dagar.

Micka: tack för tummarna :)

• Minxy

Vad less jag blir!

Jag har fått sjukt ömma bröst som gör ont när jag går i trappor/springer. Jag trodde verkligen att det skulle bli ett plus imorse.... :(

Det kom inte ens upp den minsta lilla skuggan av ett streck....

Nu är molvärken värre än tidigare, det känns precis som mensvärk :(

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea