Inlägg från: Janna84 |Visa alla inlägg
  • Janna84

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

mangoo skrev 2014-12-03 10:50:31 följande:

Hur gick det?

Snurriga jag låg en vecka tidigare i min planering, vi hade i själva verket tid den 9:e... Och den 9:e funkade det inte för min man. Ny tid är måndagen den 15:e. Men det känns helt okej för det är strax innan nästa ÄL (förutsatt att jag inte är gravid).
  • Janna84

Läs du VeronikaK och lova att du meddelar oss när du är gravid.

BIM-3 och minus i morse. Jag ser dock ett svagt torkstreck så det blir nog ett nytt test imorgon bitti. Försöker att inte hoppas för mycket...

• Janna84
    Minxy skrev 2014-12-04 20:21:16 följande:
    Men Janna, du dödar mig!!!! :D

Hysteriskt spännande, testa tiiiiidigt imorgon (hint, jag vaknar 05:30)
    Haha, jag kliver tidigast upp kl 6 men jag brukar vanligtvis ligga och dra mig till kl 6:30
    Minxy skrev 2014-12-04 20:21:44 följande:

Janna: vilket test har du?

Testlagret. Det är gratistesten som de skickade och jag är inte övertygad om att kvalitén är den bästa. Jag har ingen erfarenhet sedan tidigare om man bortser från ett test som jag tog igår morse och det har inget torkstreck. Alltså två minus men torkstreck på det senaste testet som jag tog. Jag har totalt tre olika märken på gravtest hemma så om jag får minsta antydan imorgon bitti så testar jag även med ett annat märke. Fortsättning följer...
  • Janna84
    Miaomiao skrev 2014-12-04 20:28:23 följande:

Hej tjejer! Jag vill hoppa in i den här tråden igen, hoppas att det är ok. 

Fick ett plus i den här tråden i oktober, var så lycklig, och sedan blev det tyvärr MA i november (avstannad graviditet i v 7), och gjorde ett medicinskt abort i måndags. Vi ska köra på så fort äl kommer - alla tester är införskaffade - och nu har jag ännu starkare känsla att vi vill ha ett tredje barn. Det är bara att köra på. 

Jag är 36 och har två barn - 07 och 08.

Välkommen tillbaka! Jag beklagar verkligen ditt MA och hoppas att det tar sig snabbt igen.
  • Janna84
    limegrön skrev 2014-12-04 09:41:19 följande:

Oops.. var inne i BIM-listan och ändrade min bim. Blev lite tokigt och rörigt, sorry.. vill ngn snygga till efter mej kanske?

Haha Jag får tacka för ett gott skratt!
    Gå gärna in och kolla så det blev rätt.
  • Janna84
    Minxy skrev 2014-12-05 06:06:29 följande:

Dumma test....hur ska jag nu kunna koncentrera mig på jobbet idag?

Det ser onekligen positivt ut, jag tror du får ett starkare resultat redan imorgon. Jag avvaktar dock med ett grattis tills plusset blivit liiite tydligare. Jag håller tummen!

Här blev det lika negativt som alltid (med två test) så det är nog kört den här månaden också...
  • Janna84

Här bränner tårarna bakom ögonlocken, det känns så jävla hopplöst just nu... Men jag ska försöka fokusera på arbetsintervjun och se till att jag får jobbet. Om jag byter jobb så känns det mer okej med ytterligare några misslyckade månader... Och så hoppas jag att läkaren hittar felet och att det är lätt att åtgärda, för något måste vara förändrat hos någon av oss med tanke på att det inte tar sig (tidigare har det tagit max 6 månader att bli gravida, ofta kortare tiden så).

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea