En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Man kan ju inte både stå som studerande och föräldrar ledig på heltid:)
Man kan ju inte både stå som studerande och föräldrar ledig på heltid:)
Är det någon som vet hur pass ont man måste ha i ryggen, eller hur lätt man får ont i ryggen för att man kan bli sjukskriven för de,? Kanske inte 100% men iaf 50%.
Jag har ett rätt så fysiskt jobb och ryggen håller på att bli min död nästan. Det har blivit värre för varje dag och senast idag när jag slutade hade jag så ont så jag inte kunde gå riktigt. Haltade och kunde inte gå med upprätt rygg riktigt som man gör. Kan tillägga att jag var sjukskriven 50% till idag pga hemsk illamående och kräkningar, kräkningarna är bättre men illamåendet hänger kvar. Har läkartid början på november pga ryggen. Men tänkte om någon kanske visste lite, så jag kanske kan förvarna chefen om förlängt.
Nån mer som har mycket ssammandragningar ?
Efter jag jobbat och lyft mycket och bökat så får jag jättemycket senare på kkvällen. Igår gjorde de till och med ont=( ska ringa bm imon bitti men har ni med det så?
Fler här som har moderkakan fram? Man ska ju känna barnet senare då!?
Har pratat med gyn nu och hon tog äntligen mina sd på allvar, och skrev i journalen att får jag sd igen ( fick jätte mycket igår) så skulle jag åka in! Känns skönt!!
Ja jag har moderkakan fram och den dämpar rejält. Har känt några gånger men väldigt utspritt, antar att det är när någon av dem har lyckats sparka till vid sidan om moderkakan.
Tvi för dessa spökveckor! Jag som klarat hålla mig lugn och trygg i princip hela graviditeten (är i slutet av vecka 16 nu) börjar nu tvivla och än är det över två veckor till RUL...