Inlägg från: Madelen b |Visa alla inlägg
  • Madelen b

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Våtmark skrev 2014-10-13 20:28:26 följande:

Jag är i vecka 13 nu & känner livmodern strax uppe vid naveln redan, någon mer som har det så? 4e barnet visserligen men lite skraj blir jag att det ska vara fler än en..

Min bm kände på mig idag v 13 och den är halvvägs upp mot naveln lixom!
  • Madelen b

I morgon skall vi göra UL! Är så jävla nervös då jag har jätte mycket SD, haft tre " omgångar" bara idag :( Är värst på kvällarna! Är rädd att kroppen försöker " starta" något pga att de är något fel:(

Får väl svar svart på vitt i morgon! Både längtar och vill ställa in de på samma gång:/

• Madelen b

Fick äntligen se bebis idag! Allt såg precis ut som de skulle!! Var 13+0 idag! Så livlig hen var och galet att de syns att de är en människa fast den är så liten!!

• Madelen b
    mandalii skrev 2014-10-15 17:21:54 följande:
    Åh, stort grattis! Visst är det en underbar känsla! Jag var på KB igår, magiskt. Hur lång var din bebis?
    Tror hon sa 8 eller 9 cm så de stämde:)

Din då?
  • Madelen b
    mandalii skrev 2014-10-15 18:33:03 följande:
    Min var 8,1 cm igår då jag var i vecka 13+3.
    Då sa hon nog 8! Är13+0 :)
  • Madelen b
    JhjärtaK skrev 2014-10-16 06:39:32 följande:
    Nu kollade jag och på hcg hade jag under 1 och på papp-a strax över, vad blir det då, två av varje smile5.gif

Hcg: 0,854

Papp-a: 1,275

Idag kanske vi får reda på vad som göms där inne så då kan vi kolla teorin smile1.gif
    Spännande:) har ni/du någon känsla vad de är för kön?
  • Madelen b

Här kommer ett LÅNGT svar på lite som tagits upp då jag varit borta!

Barnvagn- vill man ha fasta hjul på vagnen kan jag rekomendera EL citycross lätt och smidig men rejäl vagn som tar sig fram överallt! Vi vill dock ha swirvel hjul då vi mest är i stan!

Ang förlossning, min var mild, en dröm förlossning! Gick snabbt och mindre ont än jag trodde! Jag har kontroll behov så jag älskar kolla på förlossningar. Hade skrivit en så detaljerat förlossningabrev jag bara kunde, ville inte ha eda då jag inte gillar dess bieffekter som de kan ge! Utan tog lite lustgas men tyckte se var lite meningslöst!

Men de är klart att en förlossning på 1,5 h skilljer sig från 16h ;)

• Madelen b
    JhjärtaK skrev 2014-10-17 12:30:08 följande:
    Tack smile1.gif är i vecka 17.
    Bebbarna är suuuper söta:)
  • Madelen b
    Anonym (Binan) skrev 2014-10-17 15:28:55 följande:

Någon i vecka 14 här?

Kanske tom 13+4 idag?

Skulle vara kul med ngn annan som var precis lika långt gången.

En fråga till er alla, får vi posta bilder på våra magar här? För om vi får det kan vi inte börja med det då? Skulle vara roligt att se variation på magarna :)

Jag är 13+2 :)
  • Madelen b
    Kiickson skrev 2014-10-18 09:22:51 följande:
    Ja den är hemlig. Därför måste du bli vän med någon som är med där så vi kan lägga till. Om du vill gå med så skriv ett privat pm till mig här hur jag kan hitta dig på facebook så lägger jag till dig som vän sedan lägger ja till dig i gruppen och sen tar ja bort dig som vän.

Det är bara vi som är med i gruppen som ser :)
    Jag vill gärna vara med i gruppen på fb men kan inte komma in så jag kan skriva till dig privat!!
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)