En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Jag är i vecka 13 nu & känner livmodern strax uppe vid naveln redan, någon mer som har det så? 4e barnet visserligen men lite skraj blir jag att det ska vara fler än en..
Jag är i vecka 13 nu & känner livmodern strax uppe vid naveln redan, någon mer som har det så? 4e barnet visserligen men lite skraj blir jag att det ska vara fler än en..
I morgon skall vi göra UL! Är så jävla nervös då jag har jätte mycket SD, haft tre " omgångar" bara idag :( Är värst på kvällarna! Är rädd att kroppen försöker " starta" något pga att de är något fel:(
Får väl svar svart på vitt i morgon! Både längtar och vill ställa in de på samma gång:/
Fick äntligen se bebis idag! Allt såg precis ut som de skulle!! Var 13+0 idag! Så livlig hen var och galet att de syns att de är en människa fast den är så liten!!
Här kommer ett LÅNGT svar på lite som tagits upp då jag varit borta!
Barnvagn- vill man ha fasta hjul på vagnen kan jag rekomendera EL citycross lätt och smidig men rejäl vagn som tar sig fram överallt! Vi vill dock ha swirvel hjul då vi mest är i stan!
Ang förlossning, min var mild, en dröm förlossning! Gick snabbt och mindre ont än jag trodde! Jag har kontroll behov så jag älskar kolla på förlossningar. Hade skrivit en så detaljerat förlossningabrev jag bara kunde, ville inte ha eda då jag inte gillar dess bieffekter som de kan ge! Utan tog lite lustgas men tyckte se var lite meningslöst!
Men de är klart att en förlossning på 1,5 h skilljer sig från 16h ;)
Någon i vecka 14 här?
Kanske tom 13+4 idag?
Skulle vara kul med ngn annan som var precis lika långt gången.
En fråga till er alla, får vi posta bilder på våra magar här? För om vi får det kan vi inte börja med det då? Skulle vara roligt att se variation på magarna :)