julii skrev 2014-09-21 19:26:10 följande:
Hej:) jag tänkte hoppa in här om de är okej. Jag är i vecka 9 med vårt första barn. Har försökt i 1,5år varav flera kurer pergotime och för 3 veckor sedan plussade jag :) kan knappt förstå det ännu. Jag är väldigt trött så sover iaf nån timme mitt på dagen, ont i brösten, kissnödig mest hela tiden, får gå upp ca 4-6 gånger på en natt förut har jag aldrig behövt kissa mitt i natten:) sen så har jag väldiga humörsvägninar och jätte känslig. Däremot mår jag inte alls illa, har gjort det kanske 3 gånger om jag inte ätit på länge. Är de fler som inte mår illa? Blir ju så nojig att något ska vara fel :p
Grattis till plusset! Var det mha en kur pergotime som denna graviditet blev till? Vi fick vår dotter mha pergotime men nu blev vi gravida utan hjälp så dottern verkar ha "kickat igång" mitt system, kanske kan vara roligt att höra om ni funderar på fler barn
Jag mådde inte speciellt illa med dottern heller men var som du trött och kissade på natten OFTA
Nu mår jag illa men kanske inte så konstigt då jag väntar tvillingar.
Om denna graviditet var ett resultat av pergotime så be om ett tidigt UL tycker jag, det fick vi med dottern i vecka 9 och det var så skönt att se att allt såg bra ut.