En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Just det, glömde skriva att vi bokade in RUL också!! Whoho! Blir den 6 november då jag är i vecka 19+0. Längtar!
Just det, glömde skriva att vi bokade in RUL också!! Whoho! Blir den 6 november då jag är i vecka 19+0. Längtar!
Någon mer än jag som kissar oftare på natten än på dagarna? På nätterna kissar jag varannan till var tredje timme men på dagarna kan jag hålla mig fyra timmar. Känns så himla skumt att kroppen har "ändrat om" så :-/. Och jag kissar mängder också på nätterna, inte några småskvättar där inte.
Här har vi UL v.12-13 och RUL v.19-20
Är det samma inde flesta kommuner?
Inget tidigt VUL här, är de standard hos andra eller måste man be om det?
Var jag som skrev förra, hade glömt klicka i signaturen =)
Ang att vara sugen på sex eller inte. Jag har inte varit sugen alls sedan jag plussade då jag varit för trött och mått för dåligt. Under graviditeten med dottern var maken glatt överraskad över att vi faktiskt hade sex några gånger ändå, han var inställd på att vi inte skulle ha det alls.
Prata med din sambo och föreslå att det kanske skall vara du som tar initiativet till sex nu framöver men att du gärna har närhet ändå.
Vecka 12 idag, woho!
Så vR inskrivningen klar, vad skönt det känns, lite mer på riktigt liksom. Hade bra värden fast järnvärdet låg på 121 vilket är bra men under 120 ska man helst inte ha och det kommer ju sjunka. Vill undvika järntabletterna så långt det går då jag blir så dålig av den. RUL bokat 3/11 :)