En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Har precis varit på ul för kub. Fick 1/13000 och med tanke på att jag är 40 år gammal är det ett fantastiskt resultat.
Jag är jätteglad och lättad.
Har precis varit på ul för kub. Fick 1/13000 och med tanke på att jag är 40 år gammal är det ett fantastiskt resultat.
Jag är jätteglad och lättad.
Vi fick kub-risk på 1:9000. Undrar varför jag inte fick lägre. Vad kan påverka? Jag är bara 27, de sa att spalten var smal och att värdena var bra... Nån som vet?
Gick inge vidare idag. Fick reda på att det var en ofostrig graviditet. Kom egentligen inte som en chock då jag känt att något varit fel.. Nu tar vi nya tag och hoppas på bebis till höst/vinter 2015 istället :) Kram till er alla och lycka till med era kommande bebisar :)
Här är min mage i vecka 13. Inte så mycket att tala om men tycker att den har exploderat nu de senaste dagarna så får ta en ny bild och jämföra senare
Nu har vi varit på UL igen och tvillingarna mår fortfarande bra. De är enäggs och delar moderkaka men har var sin inre hinna. Nu kommer jag att följas upp via specMVC med UL varannan vecka efter RUL. Jag skall på ett till UL i vecka 17 innan RUL och själva RUL kommer att genomföras av en läkare. Så dessa två små kommer att bli väldigt väl uppvaktade kan man lugnt säga
Hur många har börjat med mammakläder? Insåg igår att det är dags för mig. Får inte på mig mina vanliga kläder längre. Har ingen midja längre utan är helt fyrkantig. Beställde ett par gravidtights från hm i skinn (imitation), ett par jeans från glammom med resår på sidorna istället för tygkondomen runt om. Tänkte se om de funkar och räcker till.
Skulle behöva nya skor då mina fötter börjar svälla. Tycker det mesta i butikerna är fult och omodernt. Skulle vilja ha tips på fina klänningar, är det nån som vet? Klänningar att ha till vardags alltså, långa eller korta spelar ingen roll.0
Hur gamla är ni som gör kub här? Känns som alla här gör det!?!
Åh tack för att du frågar! De gick jätte bra! De va en lugn bebis som låg där! Speciellt om man jämnför med store bror som är idag 1 år och tre månader! Hon sa också att min livmoder låg i bakreväggen, vet någon vad de betyder?