En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Och jag undrar då vad du gör i denna grupp? Du som är så extremt aggressiv och otrevlig i din ton. Tycker du ska ta och lugna ner dig lite. Det är ju du som förstör stämningen här.
Och föresten, du verkar ju uppenbarligen inte heller lyssna på andra, du vet tydligen att det är helt ofarligt med många ultraljud, så då kan du ju vara nöjd och glad och inte åt dig.
Och vad menar du med "utan någon som helst grund", min barnmorska har ju sagt att man inte ska göra ultraljud i onödan och det har jag även hört från andra håll.
Om du tar några djupa andetag och läser det jag skrev en gång till så upptäcker du nog att jag inte alls är agressiv i min ton, utan att jag ifrågasätter vad du sysslar med? Jag och många andra, som du kan läsa ovan, ifrågasätter vad det är som ger dig rätten att hoppa på andra på det viset du faktiskt gör, att kritisera för att man väljer o göra flera ultraljud, av både medicinska skäl och personliga! Jag är med i denna grupp för att jag tycker att det är trevligt och skönt o ventilera mig med andra som är i samma situation som mig. Jag skulle aldrig i min vildaste fantasi hoppa på någon/ några för deras val eller förutsättningar under deras graviditet, inte utan grund och belägg på att det skulle vara farligt för bebis, ta tillexempel om någon öppet skrev att denne drack alkohol under graviditeten. Där har du något o kritisera, och där har du bevis på att det är skadligt! Väldigt stor skillnad!