En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Min mage växer med så det knakar! Kul o se så mycket som verkligen hänt :)
Blev inte flyttad öht utan bebis kommer runt 25:e mars med snitt som tidigare planerat. Vi visste datum eftersom vi gjort 6 vul/ul så här långt.
Hon skrattade åt envis och osammarbetsvillig liten som ligger som en arg liten fällkniv i magen. Vägrar att flytta på sig.
Och så fick vi se könet också. Fast vi tänkt att inte kolla. Nyfikenheten tog över
.
Grattis :) verkar som det är många pojkar i tråden so far. Jag blev också superglad både för att allt såg perfekt ut men också för att det var en lillebror
Hon kommer säkert tycka det är mysigt när han väl är född.
Jag trodde inte det fanns så mycket gulliga pojkkläder men det finns ju massor.
Ska bli jättekul att få handla pojksaker. Finns hur mycket fint som helst. Har precis upptäckt att Zara har jättefina barnkläder vet inte varför jag inte tänkt på att handla där tidigare.
Mina flickor är 12 och 8 år så det ska bli mysigt med en baby igen. Förmodligen den sista även om jag hoppas på en till.
Hur gammal är din flicka?
Åh, samma för mig. Min son kommer vara 5 år. Först ville jag inte ha fler, sen ville jag och då var det fel på bebisen. Så jag är superglad nu när jag varit på UL och allt var ok :) Får jag fråga vad som var fel med bebise? Vår hade fel på kromosom 13 och 18.
oj, vad ledsamt :(
Det upptäcktes vid KUB, så jag gjorde MKP. Det var i våras. Så jag har supernojat ända från början, men nu är det slut med det! Det är verkligen sant att man tar mer vara på livet. Nu ska det gå bra för oss alla!
Jag känner inte heller nåt,18+1. Har moderkakan i framväggen så det är väl en förklaring.