Inlägg från: Malinpetronella |Visa alla inlägg
  • Malinpetronella

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Nån mer som har mycket ssammandragningar ?

Efter jag jobbat och lyft mycket och bökat så får jag jättemycket senare på kkvällen. Igår gjorde de till och med ont=( ska ringa bm imon bitti men har ni med det så?

• Malinpetronella
    Madelen b skrev 2014-10-22 21:36:36 följande:

Jag har mycket, dem gör dock inte ont! Men ingen tar än seriöst tycker jag!!

jag ringde bm idag. Ska lämna urin prov imon för att utesluta uvi. Annars ska det inte vara nån ffara så länge de inte kommer så kraftigt utan att jag jjobbat. Då ska jag få träffa en läkare. Har en dotter sedan innan, så det känns oftast tidigare med andra .
  • Malinpetronella
    Madelen b skrev 2014-10-23 18:56:59 följande:

Jag har oxå lämnat urinodling men visade inget! Jag får dock sd av att bara ligga i soffan, har precis ätit nu ( har bakat bullar m sonen i lagat mat ) och sd är i full gång! Men kanske är som du säger att man känner dem tydligare andra grav!

Men som jag skrev tidigare så pga av att jag vart inlagd med sonen så är de klart att dessa sd oroar mig!!

Ja man blir lite nnojig. Jag har haft nnjurbäckeninfektion innan och får jättelätt uvi och blåskatarr så jag tror mitt är det =(
  • Malinpetronella
    FCet skrev 2014-10-26 11:43:23 följande:

Verkar som alla ska kolla könet vid RUL

Ja vi ska kolla...gjorde det med förra med =) är så himla nyfikna =)
  • Malinpetronella
    FCet skrev 2014-10-25 23:39:05 följande:

Någon som börja fundera över namn nu redan? :)

Vi har bestämt fflick namn redan men blir det en pojke så vet i fasen haha min sambo har ett namn ham gillar men det gillar inte jag. Och jag hittar inga pojknamn jag tycker om =/
  • Malinpetronella
    Fr1da skrev 2014-10-28 19:44:34 följande:

Är det någon mer som haft smärtor i underlivet? Är i v 17+6 och och har idag haft ont i underlivet, typ blygdläpparna (ursäkta detaljerna ;)). Någon som haft det, eller vet vad det kan bero på? Fortsätter det imorgon ringer jag nog min bm och hör med henne. Obehagligt :/

Kan få lite sprängande känsla i blygdläpparna ibland. Får det när jag har mens med iofs. Och då ännu värre. Tror ssäkert det är nnormalt=)
  • Malinpetronella
    S1528 skrev 2014-10-29 12:00:42 följande:

Jag är omänskligt sugen på ugnsstekta potatisklyftor och bearnaisesås. Men det är det enda, och inte speciellt svårt att stå emot ;)

Har ni gått upp något i vikt? Jag upplever att det i princip inte händer någonting :/

OM haha...har gått upp från 53 till 59 och äri v 18...19 på lördag
  • Malinpetronella

Idag fick vi se vår lilla älskling för första ggn.

Allt såg perfekt ut och jag blev framflyttad 6 dagar. 9 april kommer hon vår lilla Iiris ?

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)