En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Jag.. är också i vecka 20. Svårt o andas ibland med..
Jag.. är också i vecka 20. Svårt o andas ibland med..
Min mage är verkligen helt och hållet rund...som en fotboll = D
Jag tycker två (med tilltalsnamnet alltså). Kan vara att jag tycker så för att jag har så.
Jag blev som en trasmatta där nere efterförra förlossningen haha. Dock bara 3 uutvändiga sstygn så inget som syns eller kkänns. Men det då kan jag lova = ( ....hoppas jag går sönder mindre denna ggn
Bara 50% kvar nu = D
Min dotter på 6.5 år kunde precis kkänna ssparkar från bebisen i magen = ) så mysigt
Mina bröst kliar så jag blir gaaaaaalen. ....ville bara dela med mig av detta!
Kliar de inte så kan det ju vara ph balans rubbning bara, lactal balans hjälper för mig då det varit de, och det är ofarligt att testa.. Ev svampmedel bara förvärrar och irriterar slemhinnorna då jag misstagit för svamp 1 gång. Fick fruktansvärd sveda istället då :/ Dock inte haft dessa problem sedan jag blev gravid, vet inte om de kan vara utan symptom precis som uvi när man är gravid.. Jag hade nog rådfrågat bm..
Woohoooo kom nyss hem från ett pass på gymmet som heter mamafitness . ..helt suveränt men svettigt = ) vet intevart ni bor men på actic halmstad finns detta och jag kan varmt rekomendera det.
Sov ställningarna är lite si så där. Tycker det är skönt att sova på rygg men har en jävla nerv i ryggen som ligger i kläm. Annas sover jag mest på sidan i fosterställning men vill ha lite högre under huvudet och en liten tunn kunde under magen