S1528 skrev 2014-12-30 10:07:47 följande:
Det märks att det börjar komma lite gravidkrämpor här och där i tråden..
Själv verkar jag ha väldig tur, för foglossningen har avstannat och ischiasen har försvunnit. Om det inte vore för hostan som aldrig vill ge med sig så skulle jag säga att jag är pigg som en mört :) Och magen är fortfarande väldigt liten och hindrar mig inte nämnvärt ifrån att göra vad jag vill..
Det enda jag funderar på är när jag skall få papper ifrån FK efter att de tagit emot mitt moderskapsintyg. Och det grämer mig för jag kan inte söka min havandeskapspenning innan dess, och nu är det bara 8 veckor tills jag i så fall skall sluta jobba.. Åååh, denna pappersexercis..
Ja jag har också en väldig tur med graviditetskrämpor så här långt (v 26+5 idag). Känner av lite ischias men det är sånt jag haft problem med tidigare. En hel del sd men inget som hindrar mig särskilt mycket. Nu är det bara en förkylning jag haft i tio dagar som inte vill ge med sig
Efter att jag skickat in mitt moderskapsintyg tog det ca 2 veckor att få blanketterna från Fsk. Annars går väl det mesta att göra online också?