En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Gah, jag börjar noja nu. v 17+4 och har inte känt nånting än. Barn nummer två. Nojar över MA hela tiden. RUL på onsdag så då får jag veta.
Gah, jag börjar noja nu. v 17+4 och har inte känt nånting än. Barn nummer två. Nojar över MA hela tiden. RUL på onsdag så då får jag veta.
Hemkommen från RUL och allt såg bra ut! Så himla glad och lättad.Hon tyckte det såg ut som en tjej. Nu ska jag försöka sluta noja och bara njuta. Ikväll ska vi berätta för sonen, längtar :) Fick med en rolig bild där hon ligger upp och ner :)
Nu har vi exakt en vecka kvar till RUL, ska bli så spännande! Tiden går fruktansvärt långsamt just nu må ni tro.
Hur tänker ni angående ekologiska kläder föresten, ni pratar om Zaras babykollektion, har de ekologiska kläder? Jag kommer bara att köpa ekologiska kläder i alla fall till en början när bebisen är nyfödd och extra känslig. Är ju så fruktansvärt mycket gifter i just kläder.
Och jag har fortfarande inte känt några fosterrörelser... Andra barnet 16+2. Första kändes utanpå 16+5.
10 pojkar
13 flickor