En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Vilken tur att alla bestämmer själv över sina barn så dem som vill ha fårskinn kan ha det o dem som inte vill kan skippa det! Så praktiskt ;)
Vilken tur att alla bestämmer själv över sina barn så dem som vill ha fårskinn kan ha det o dem som inte vill kan skippa det! Så praktiskt ;)
V 35 idag. Nu är det nära men ändå en bit kvar.
Magmått 31 cm
Hb 121 har sjunkit från 126 men är ju fortfarande jättebra
Glukos 4.5
Blodtryck 100/65
Bm var nöjd så då är jag det också. Nästa besök är i v 37 och då är det inte långt kvar.
Jag har fått magsjuka. Jobbar som förskollärare, nu har jag dock första dagen på havandeskapspenning. Men, jag hann bli smittad av magsjuka då vi hade ett barn som kräktes i förrgår. Kände redan igår att jag mådde illa och idag har jag fått diarré. Kräks inte. Vad bör jag tänka på? Vätskeersättning? Behövs det? Jag är i v 32.
60 dagar till BF idag. Det närmar sig Tror att jag kommer gå över tiden, då det blev så med sonen.
Tänker på er med tidigt bf i april, det är inte långt kvar! Vilka av er har bf i början av april?
Jag har bf 6 april. Siktat in bra i påskveckan med trafiken och allt Mina andra har kommit runt bf så räknar inte med att få tidigare.
1an 2 dagar efter bf. Fl tog ca 7 timmar
2an 2 dagarn före. Fl tog ca 2 timmar
Och 3an 2 dagar efter. Fl tog 30 min, hann inte ens bli inskriven!
Så denna kommer att komma 2 dagar före i hallen
Vad ska man ha för bindor efter förlossningen? alla pratar om så kallade "Jättebindor", men exakt vad är det för bindor. Förstår att man kan köpa dem på nätet, men vad heter de och vilket märke? Om man ska beställa på nätet menar jag, och inte gå in och fråga i butik.