En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
epidural is da shit kan man sammanfatta min erfarenhet med :) allt kändes som vanligt, bara att smärtan var borta. Kan verkligen rekommendera det.
Hej v 38
Har fem veckor till bf och min man vill gå ut o dricka öl, jag sa nej. Han får går ut men skippa öl ifall något sker. Vad tycker ni? Nu är han sur.
Min sambo tar nån öl på helgen. Vi kommer åka taxi när det är dags. Vi har pratat rätt mycket om alkohol däremot. Jag tycker att det är lite varningsflagg när det börjar bli viktigt att dricka alkohol. Om jag som gravid inte vill att den blivande pappan dricker alkohol och han inte vill gå med på det så anser jag att det handlar om alkoholproblem. Är det jobbigt att avstå från rusningsmedel bör man nog fundera lite grann.
Får man bete sig hur som helst när man är gravid?!? Här finns en styck upprörd gravid kvinna som råkat ut för en annan. Får erkänna att mitt tålamod inte är det bästa just nu. Kom till skolan för att hämta min son, och som vanligt står det bilar på båda sidorna av gatan. Och samma bil som alltid stannar mitt i vägen utan att visa hänsyn att bilar på gatan faktiskt ska komma fram. Så jag blev irriterad och tutade. Varpå en gravid kvinna kommer fram mot mig och skriker åt mig: Är du helt jävla störd eller. Du såg mig ju komma..
Jag såg inte nån komma, jag såg bara en idiotiskt parkerad bil. Jag mumlade bara nåt om att lär dig att parkera.. Och känner att det var totalt onödigt av henne att skrika åt mig och är fortfarande upprörd över hennes beteende. Behövde bara få skriva av mig lite..