En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Moderkakan högt upp, vilket tydligen är bra och bakåt, så den är inte i vägen =)
Moderkakan högt upp, vilket tydligen är bra och bakåt, så den är inte i vägen =)
Idag var vi på rul. Allt såg fint ut och fick samma bf som innan.
Moderkakan i framvägg vilket jag redan förstått med har kännt en hel del rörelser sista dagarna och förstår varför. Bebisen var helt vild därinne och moderkakan var liksom på sidan så kan känna på andra sidan:)
Vi kunde inte hålla oss och tog redan på kön.
En liten lillasyster blir det här
Har varit på rul precis. Allt såg bra ut. Moderkakan ligger i framvägg så hon sa att det är svårare att känna sparkar då. Har känt lite grann. Vi väntar en liten pojke
Så nervöst ska på ul imorgon och se bebben för första gången ! :) men hur ska man göra sen? Ska man lägga ut bild på ul på fb eller inte. För jag kommer ju inte kunna hålla mig i några månader till från att skriva något om den lille :/ hur gör ni ?
Alla ni som vet hur er moderkaka ligger? Hur har ni fått reda på det innan RUL? Jag har inte aning om vad jag har.....
Tack ! :) är så hilma lycklig att jag tror jag är en egen planet :D hihi har ni börjat tänka på namn än ? Jag har några men inget som jag fastnat 100% för :)
Gick in i v 21 idag, så nu är de första 20 veckorna avklarade och jag är halvvägs =)
Känner liten flera gånger om dagen och även vår äldste son som fyllde 4 år i helgen har fått känna bebisen sparka emot sin hand. Så mysigt =)
Nu har jag berättat för mina föräldrar och de tyckte att det ska bli väldigt roligt.
igger i soffan och känner mig på magen och känner att ena sidan av magen är hård och andra sidan mjuk? Kan det ha att göra med hur bebisarna ligger? Eller är det nå fel? :p
Jag har fastnat lite för Crescent-vagnarna, tycker de är himla fina.. Men jag har ingen aning om hur små de blir ihopfällda vilket som sagt blir lite avgörande med tanke på min lilla bil.
Någon som har erfarenhet av Crescent?
Bugaboo, stokke mfl känns för moderna och spejsade för mig :/
Knäpp fråga kanske men sv nån anledning får jag för mig att dra in magen när jag tar magbilder... Är det nåt någon annan gör?