En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
BM besök idag och värdena såg bra ut. HB på 128 så slipper järntabletter :)
Dock ett SF på 32 i v29 så fick ett TUL inbokat på Fredag. Någon mer med stort SF eller som haft det tidigare graviditeter?
BM besök idag och värdena såg bra ut. HB på 128 så slipper järntabletter :)
Dock ett SF på 32 i v29 så fick ett TUL inbokat på Fredag. Någon mer med stort SF eller som haft det tidigare graviditeter?
Någon mer som hör knäppningar ifrån magen när bebisen sparkar? Typ sån där knäpp man kan få i tex handleder och knä Svårt att förklara! Hade det med trean också och det låter så himla roligt!
Smulan89: jaså? Så olika det kan vara... Lite konstigt. Jag själv känner mig inte så nervös över måttet men det gjorde tydligen min bm :)
Har ni gjort sockertestet än?
På en skala 1-10 hur äckligt är det? Ska göra mitt den 6e, och mina drömmar lever ju verkligen. Drömde inatt att jag drack den iaf. Och den smakade verkligen äckligt o vaknade o ville kräkas...
Drömde också att jag vaknade och kl var 17.00 o min sambo hade inte kommit hem från jobbet än, så trodde han låg på sjukhuset..
(Allt i natt)
För någon dag sen drömde jag att min kompis skulle föda (hon har redan fött) o i samma stund så hade jag minskad fosterrörelse så bi träffades på sjukhuset.
Mina drömmar har utvecklats något kopiöst senaste veckan, någon mer?
En lite konstig fråga kanske men brukar man ha strumpbyxor på killbebisar?
Tänkte att det är ju ett ganska praktiskt plagg... men iofs så brukar man ju ha det mest till klänningar....
Har alla tecknat barnförsäkring, bör man göra det och varför?
Måste få skriva av mig lite. Min sambo vill verkligen inte ha sex med mig. Han tycker det är läskigt med sparkarna. Jag har föreslagit flera ställningar så han slipper men nej ingen framgång! Visst jag orkar inte ha sex så ofta men nån gång ibland skulle jag ju vilja få lite :/ känner mig bara fulare å fulare :(
Hur sover ni?
Jag kan vara uppe o kissa 5 gånger /natt på detta vaknar man varje gång jag vänder mig av att kroppen värker och en unge som sover jätte dåligt!
Fyyyyu så trött jag är jämt:( kämpigt att ta sig till jobb!!